rioi Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hei Er på jakt etter ny lommelykt da min Jetbeam Raptor RRT2 tok kvelden. Synes det var for kort levetid på denne (ca 1 år med lite bruk), derfor er jeg ute etter å prøve et annet merke. Krav: -Må drives av et LI-ION 18650 batteri -Helst ikke over 200 USD inkl frakt -Må ha tøft utseende -Over 200 lumen output på maks Likte designet på den gamle jeg hadde så noe lignende som den jeg er ute etter. Kom med forslag. Trenger ikke være personlige erfaringer, bare du har snublet over noe tøft på nettet er jeg interresert. Endret 20. januar 2011 av rioi Lenke til kommentar
rioi Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Snublet over denne. Den virker meget interessant. link Lenke til kommentar
rioi Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 ingen som har forslag? Lenke til kommentar
picpac Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Her er en: Olight M20 Har selv kjøpt et par lykter fra butikken. Leveringstid ca 1 uke. En annen: NITECORE IFE2 Hvorfor kun lykter som drives av 18650? . Endret 2. mars 2011 av picpac Lenke til kommentar
rioi Skrevet 13. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2011 grunnen til at jeg vil ha lykter for 18650 batteri, er for at jeg har 2 kvalitetsbatterier og lader som jeg gjerne skulle ha fått nytte av. Den olight'n du linket til virker litt interresant. vurderer den. Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 grunnen til at jeg vil ha lykter for 18650 batteri, er for at jeg har 2 kvalitetsbatterier og lader som jeg gjerne skulle ha fått nytte av. Den olight'n du linket til virker litt interresant. vurderer den. Dude! Sjekk ut DENNE!! Lenke til kommentar
rioi Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Har enda ikke bestilt meg lommelykt, men nå som det blir vinter er det på tide. Har kommet over denne som ser helt rå ut. 1000 lumen i ei lita lommelykt er spenstig^^ UF980L review Hva tror dere om denne? Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 13. oktober 2011 Del Skrevet 13. oktober 2011 Har enda ikke bestilt meg lommelykt, men nå som det blir vinter er det på tide. Har kommet over denne som ser helt rå ut. 1000 lumen i ei lita lommelykt er spenstig^^ UF980L review Hva tror dere om denne? Jeg bestilte en umiddelbart Lenke til kommentar
rioi Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Ble til at jeg bestilte denne jeg å. Gleder meg skikkelig til den kommer. Bare å sette 18650 batteria på lading no! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå