Klossmajoren Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvordan får jeg youtube videoene til å buffre raskere? På samsung galaxyen min er det elendig teigt, den stopper etter 10-20 sekunder, og da stopper den helt. Jeg får den ikke i gang igjen, blir så frustrert! Ps: er det noe jeg kan laste ned fra android market, som kan løse problemet mitt?? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 wlan eller 3g? på min htc desire hd går det smertefritt. går litt raskere å bufre på wlan. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 jeg klarer dette lagfree på lowend x10 mini også, både over mobilnett og wifi. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg har problemer med Youtube og HTC Hero. Det virker som at en prosess tar 100% av CPUen og logfila (for hva? Systemet? Er ikke sikker) viser drøssevis av rødemeldinger om at noe ikke kunne bli free'd. Jeg kan forceclose Youtube med media_srv(?)-prossesen blir værende. Kan ikke slette. Jeg kan gå inn på Applications og slette cachen til Youtube uten at det bedrer seg. Har ikke prøvd å restarte mobilen. Det som virker (ofte, men ikke alltid) er å trykke på HQ-ikonet og se i lavkvalitet. Virker som at Youtube buffrer på et nytt sted/ny fil og det går fint. Trykker jeg på HQ igjen, så virker det nesten som at en ny video spiller over den gamle og jeg får spilt av en frame med lyd hvert tredje sekund. Vanligvis er jeg i senga når jeg se på Youtube med mobilen og jeg sovner raskt etterpå Så, se i lavere kvalitet om du kan. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 wlan eller 3g? på min htc desire hd går det smertefritt. går litt raskere å bufre på wlan. wlan tror jeg? men vet du hvordan jeg kan få buffering greia til å gå raskere? jeg er desperat etter hjelp nå Jeg har problemer med Youtube og HTC Hero. Det virker som at en prosess tar 100% av CPUen og logfila (for hva? Systemet? Er ikke sikker) viser drøssevis av rødemeldinger om at noe ikke kunne bli free'd. Jeg kan forceclose Youtube med media_srv(?)-prossesen blir værende. Kan ikke slette. Jeg kan gå inn på Applications og slette cachen til Youtube uten at det bedrer seg. Har ikke prøvd å restarte mobilen. Det som virker (ofte, men ikke alltid) er å trykke på HQ-ikonet og se i lavkvalitet. Virker som at Youtube buffrer på et nytt sted/ny fil og det går fint. Trykker jeg på HQ igjen, så virker det nesten som at en ny video spiller over den gamle og jeg får spilt av en frame med lyd hvert tredje sekund. Vanligvis er jeg i senga når jeg se på Youtube med mobilen og jeg sovner raskt etterpå Så, se i lavere kvalitet om du kan. kan ikke, det blir for jævlig for å si det mildt vet du hvordan jeg kan få youtube bufferingen til å gå raskere? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 hvis det går tregt på 3g så er det forståelig. men på wlan så burde det gå smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå