Gå til innhold

fx 5900 low end kort.

mr x

Anbefalte innlegg

ser at fx 5900 er kommet på webshopene nå.

det fins to versjoner og få kjøpt :fx 5900ultra og non ultra.

men det var jo snakk om 3 versjoner av kortet !

kan det være slik at di holder igjen den minste versjonen,slik at di selger di som koster mest først.(slik di gjore med ti-kortene).

noen som har lest noe om dette på netet ?

(har ikke råd og kjøpe kort til over 3000kr) :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke Geforce 5900 non Ultra kan klasifiseres som et low end product, har ikke prøvd det men forskjellen i spec. er ikke så stor. Jeg ville kjøpt 9700 Pro for penga  :D Garantert mest for penga  :o

ati er bra.men jeg vil ha fx-kort..

så det blir vel og vente eller kjøpe ati 9700pro !

er litt usikker på ati..er driverene bra ?ingen pro og spille alle spill på det kortet.?vet ikke hvorfor jeg er litt skeptis til ati-kortene..har jo aldri prøvd ati,så jeg kan jo ikke uttale meg.

vet bare at geforce funger bra på alle spill(har hatt 3 stk)og aldri noe pro med kortene.

Lenke til kommentar

fant denne på netet...

The NV35 represents a line again. The rumor has it that the line will have three cards, but we have trustworthy information only about two cards:

GeForce FX 5900 Ultra - 450 MHz chip, 256 MB 425 MHz (DDR 850) 256bit local memory bus ($499);

GeForce FX 5900 - 450 MHz chip, 128 MB 425 MHz (DDR 850) 256bit local memory bus ($399);

GeForce FX 5??? - 425? MHz chip, 128? MB 400? MHz (DDR 800?) 256bit local memory bus ($299);

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...