Jaudu Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Lurer på hva det kan være? Kommer sånn ulyd eller ristelyd som er utrolig irriterende bak fra hjulet på høyre siden, altså hjulet bak passasjersiden på golfen. Når jeg kjører på f.eks steinete vei, fartsdumper eller hull. Er en 2.0 Golf GL 96mod hvis det har noe og si. er dette støtdemper? eller kan det være foringer? eller kan det være så lett at demperen må strammes på toppen? I såfall hvordan gjøres dette? Har ikke mye erfaring med skruing på bil, så hvis noen kan hjelpe med en lett guide på hvordan dette kan fikses så er jeg takknemlig Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kanskje det kan være en liten stein? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 hjullager? er det ikke sånn at hvis det hadde vært hjullageret, så hadde lyden vært mer konstant? altså ikke bare på fartsdumper/hull? Men nesten hele tiden? Kan da se om jeg får strammet hjullageret litt men tror ikke det vil fikse problemet Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jo, hadde vært en mer konstant ulyd. Mulig det er en løs bolt et sted baki der. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Jo, hadde vært en mer konstant ulyd. Mulig det er en løs bolt et sted baki der. strammet det meste som går ann og stramme på, så får vel sjekke støtdemperen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå