trulsaa9 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Halloen. Vi er 6 gutter som reiser til Amsterdam 27. Juni. Hva anbefaler dere å besøke/gjøre/røyke/drikke? Er det noen som har vært på Sensation? det er nemlig sensation i Amsterdam når vi er der. OG.... Hvilken nattklubb/diskotek er best? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Du er klar over at du må følge norsk lov selv om du er i utlandet...? - Med andre ord vil jeg foreslå at du slapper og gjør mer eller mindre det samme som i Norge. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 er vel ingen som kan ta deg for å røyke i utlandet med mindre du blir stoppet i urinprøve test på flyplassen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Og da ligger du ille an. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Og da ligger du ille an. Nå tar du i hardt. OM man blir stoppet i det hele tatt, noe som foresten ikke er veldig sansynlig, så vill du bli tatt til side å ransaket nøye å stilt en del spørsmål angående smugling osv, hva og hvor du har vært. Ettersom dere ikke smugler noe(noe jeg tror dere ikke gjør) så vil dere sansynligvis få reise fint videre uten noe konsekvenser. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Fy, enkelte må leve kjipe liv! Har rimelig stålkontroll på hva som er å gjør i Amsterdam Sjekk ut Rembrandt museet om dere synes sånt er kult! Heineken experience er også rimelig fett:) På kveldstid må dere også ta minst en kveld hvor dere bare rusler rundt. Amsterdam er en utrolig fin by om natta! Tusle litt rundt i Redlight er jo også obligatorisk, men det trenger jeg vel ikke fortelle deg... Om dere er glad i sopp så stikk innom noen smartshops å hør. De selger trøfler over disk, og disse fungerer forsåvidt greit, men om man smører litt så har de alltid ekte sopp på lur. Smartshops og headshops finner du over hele byen! Av Coffeeshops kan jeg anbefale BlueBird, Sticks, Buddha Lounge og Sevilla. BlueBird er en av de eldste i gamet, og har vært i drift siden 1970-og noe. Koslig plass, greie varer og utrolig hyggelig betjening. Her har de også Vaporizers til utlån, noe dere burde teste. Sticks har den beste hasjen, her er det mye og velge i. Buddha lounge er en ekstremt chill og rolig coffeeshop med bra varer. Sevilla er igrunn en litt mindre og "shabby" coffeeshop, men jeg anbefaler den fordi det er min "stamplass" Bra priser, og test ut WhiteWidowen der! Alle disse er gode valg enten målet er en joint eller å røyke seg pissfjern! Av utesteder så fins det mye bra. Det kommer an på hva dere liker egentlig. Om dere er into raving/clubbing med høyt volum og masse dansing så vil jeg anbefale Escape på Rembrandtplein eller Sugarfactory. Mye bra musikk og godt humør! Dere vil også finne det dere leter etter der om det skulle være ønskelig. Sensation er helt klart å anbefale, dere kommer ikke til å angre på å stikke dit. Go for it! Og ikke hør på disse tørrkjeppene som maser om norsk lov osv. Kos deg masse i Amsterdam, og ikke vær bekymret for å bli busta eller noe når du kommer hjem, for det skjer ikke Bare å spør om du lurer på noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå