mbst Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Lurer på hva alle de uttrykkene brukt på forumene betyr jeg.. 1337 w00t TST etc... Kommer ikke på så mange nå, det er gjerne slik at jeg bare lurer når jeg ser dem, for deretter å glemme det hele etterpå. Tenker ikke på de aller mest "innviklede" sakene, men slikt som blir brukt en del feks her på forumet. 1 0//|| _|00 |)|_||)3 :wink: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 1337 - elite (prøv å uttale det) TST - Tor Steinar Tangedal :smile: Kan eller anbefale The jargon file for nyttige uttrykk. http://www.pvv.ntnu.no/misc/jargon/index.html [ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-02-01 23:01 ] Lenke til kommentar
mbst Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 22:43, Ola PeK skrev:TST - Tor Steinar Tangedal :smile: hva? hmmmm.. :?: Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 22:39, mbst skrev:Lurer på hva alle de uttrykkene brukt på forumene betyr jeg..TST Haha, den var ny. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 slenger på disse (kune vel muligens dissse?) OMG = Oh My Gos LOL = Laughing Out Loud (næhh visste du d?) ROFL = Rolling On The Floor Laughing ROLFMAO = Rolling On The Floor Laughing My Ass Off WTF = What The Fuck IOU1 = I Owe You One INVU = I Envy You Listen er lang. post fler her så kan sikkert noen svare Lenke til kommentar
mbst Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-02-01 23:25, TST skrev: Quote: On 2002-02-01 22:39, mbst skrev: Lurer på hva alle de uttrykkene brukt på forumene betyr jeg.. TST Haha, den var ny. hehe, det hadde seg slik at TST hadde gravd frem en tråd som var stengt ved en feiltakelse og åpnet den igjen, og så fikk han litt skryt for det.. Bra TST! sier en. Jeg begynner å tenke, men kommer ikke på hva TST står for. Så det hele legges til side. Inntil tidligere i dag, og resten kan leses i denne tråden... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå