Rosoero Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei. Har akkurat kjøpt meg Xbox360 slim og har Left4Dead 2, Battle Field: Bad Company 2, Asassins Creed: Brotherhood, Army of Two og COD: Black Ops. Alle disse spillene tok meg en dag å gå igjennom. Vil ha et eventyr/rollespill som tar litt tid å gå igjennom, men har ikke peiling på hvilket spill det kan være. Noen som kan anbefale meg et par spill? Takker for svar! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Kjøp deg The Elder Scrolls IV: Oblivion og du har noen hundre timer med underholdning. Endret 20. januar 2011 av TM B Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fallout 3 og Fallout New Vegas. The Elder Scrolls IV: Oblivion (Elder Scrolls V kommer senere i år) Red Dead Redemption Mass Effect 1* og 2 (Mass Effect 3 kommer senere i år) Fable 2* og 3* Mass Effect 1, Fable 2 og Fable 3 er korte, men underholdende. De er også temmelig billige, så jeg tenkte at det kunne være greit å nevne dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 GTA IV tar litt under 30 timer å fullføre om du ikke sporer for my av. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) The Elder Scrolls IV: Oblivion er et "must have" spill. Av alle rollespill jeg har spilt på xbox 360, så er dette det som har gitt meg mest glede. Personlig synes jeg RDR var litt kjedelig, GTA IV er et bedre valg da, der TLAD-ekspansjonen viser det beste GTA IV har å by på. Endret 21. januar 2011 av Phil Hellmuth Jr. Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Takker for svar! The Elder Scrolls IV: Oblivion Blir da neste på min liste. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Mass Effect 1 er faktisk temmelig langt, om man skal gjøre alt i det. I tillegg har det mye gjenspillingsverdi , fordi man kan ta andre valg, og har mange klasser å velge imellom, som gir forskjellige spillestiler. Jeg brukte vel over 50 timer på første gjennomspillinga mi. Jeg liker også dette spillet mye mer enn toeren, men begge er å anbefale, siden det tredje og siste spillet i trilogien vil hente ut variabler fra de tidligere lagringsfilene for å gi en spillopplevelse som er avhengig av mange av valgene du har tatt i de to første . Endret 22. januar 2011 av Pseudopod Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Lost Odyssey, Mass Effect 1 & 2, Oblivion og Two Worlds 2 Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 HAr hørt mye bra om Mass effect 1. Vurderer også dette, men skal jeg ha Mass effect, må jeg kjøpe alle når det kommer Blir vel en kul samleserie det Hva med online spill? Spiller for tiden Black ops, men finnes det andre spill som er mer som Left4dead? Tenker da ikke på zombier, men at man er 1 eller flere som går sammen og utforsker verden og gjør quests? Kanskje et 3rd person spill ville vært kult? Vet sannelig ikke jeg. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Mass Effect 1 er faktisk temmelig langt, om man skal gjøre alt i det. I tillegg har det mye gjenspillingsverdi , fordi man kan ta andre valg, og har mange klasser å velge imellom, som gir forskjellige spillestiler. Jeg brukte vel over 50 timer på første gjennomspillinga mi. Jeg tenkte mer på selve historien, men jeg skulle kanskje ha nevnt gjenspillingsverdien ja. Jeg brukte ca. 15 timer på den første gjennomspillingen, men jeg har sikkert brukt mer enn 100 timer på spillet. Fable 2 og 3 har for så vidt en del sidequests de også, men selve hovedhistorien er som sagt temmelig kort. Lenke til kommentar
HesteHoven Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 En dag å komme igjennom? Jeg tror jeg ville brukt litt lengre tid på de spillene. Har foreksempel brukt langt over 20 dager på CoD (played ofc). Ta en titt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå