Osundal Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei, Jeg har et Logitech Illuminated Keyboard. Jeg har et problem med at det blir innaktivt etter 5 min og så må jeg koble det av og på igjen får at jeg skal få nye 5 min. Er det noen som vet hvordan jeg skal fikse det Takk for hjelpen på forhånd Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Så flott, er ikke bare jeg som sliter med Logitech. Men jeg har G19... har stabilisert seg nå, men hender kanskje 1 gang i uken nå at den henger seg opp. kanskje de har fikset det? Lenke til kommentar
Osundal Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg vet ikke, men jeg har forsatt problemet Har prøvd det på den andre maskinen min og, det er akkurat samme problemet Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hadde en mus før som gjorde akkurat det samme.. Sente inn og fikk ny, men oppførte seg likens.. Kan være en feil med tastaturet ditt.. Prøv det på en annen pc og se om det oppfører seg likens. Edit: man burde refreshe før man skriver.. Endret 20. januar 2011 av Complexity Lenke til kommentar
Osundal Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Skal gjør det i morgen Lenke til kommentar
Osundal Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Da funker det Men det funker forsatt ikke på min Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du har ikke noe rart i biosen din eller noe slikt som kutter strømmen til usbportene for å spare strøm elns? som ikke fungerer optimalt? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du har ikke noe rart i biosen din eller noe slikt som kutter strømmen til usbportene for å spare strøm elns? som ikke fungerer optimalt? Enig med Complexity. Mulig du må inn på enhetsbehandling eller strømstyring hvis det er en laptop, sjekk at det ikke er haket av for å la OS'et slå av enheten. Alternativt, har du prøvd andre usb-innganger på pc'n? Kan være at du har en usb-inngang som er defekt, for eksempel. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Er en hel haug med tråder om dette på nettet. Ingen som har løsningen. Ville reklamert på det og heller gått for et classic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå