Heroes Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Får meg eyefinity nå til helga, og lurer på åssen spill dere synes er de beste spillene i forhold til 3 skjermer, snakker ikke om åssen spill dere liker best. Men som tar mest utnytte av 3 skjermer:) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Dirt 2 skal være ganske bra utifra det jeg har sett/hørt. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 ok, får vel prøve det.. noen flere spill? jeg har lyst til og få mest ut av mine skjermer:) gleder meg til og spille mirror edge, ser helt rått ut på 3 skjermer. kjøpte under supertilbudene til steam i jul:) Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Mount & Blade Warband har jeg hørt skal være veldig herlig over hele 3 skjermer. Lenke til kommentar
Heroes Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Skal sjekke det ut:) må bare få kjøpt en 2 dvi-d kabler:P de nye skjermen kom ikke med det:( så får ikke brukt det i dag;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå