Erlend321 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei, klarte å ødelegge skjermen på min Sony Ericcson C905 i dag. får koblet den til PCen, er det noen mulighet for meg å hente ut kontaktene? Lenke til kommentar
Erlend321 Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Har funnet et program hvor jeg kan hente ut kontaktene. MEN telefonen står i "filøverførings-modus) Å uten skjerm er det ikke lett å endre dette til "telefonmodus". Noen som vil skrive hva jeg skal trykke på for å endre dette på innstillingene? takk Lenke til kommentar
kseim Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Har funnet et program hvor jeg kan hente ut kontaktene. MEN telefonen står i "filøverførings-modus) Å uten skjerm er det ikke lett å endre dette til "telefonmodus". Noen som vil skrive hva jeg skal trykke på for å endre dette på innstillingene? takk Meny - 2 ned & 1 til høyre - (trykk) - en til venstre - 2 ned - (trykk) - 2 ned - (trykk) - 1 ned - (trykk) "Telefonmodus" er nå valgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå