Bennati Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Ingen som har noen meninger? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 jo men de er nok ikke det dere håper, så skal la dere få kose dere i den boblen dere lever I og så skal jeg holde alle skarpe kommentarer unna den så vi slipper å sprekke den søte lille boblen deres Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Setter pris på om folk slutter å kalle meg et troll. Vil gjerne ha tilbakemeldinger og forslag til hvor ofte det bør utgis en ny sang. weebl: Bare fortell hva du mener, jeg tåler slikt Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Helt konge, fortsett sånn Er du alene om bloggen eller er det flere som holder på med blogge n og musikken? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Det bør ikke utgis sanger veldig ofte, helst ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Dere glemte å rappe i videoene. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Setter pris på om folk slutter å kalle meg et troll. Vil gjerne ha tilbakemeldinger og forslag til hvor ofte det bør utgis en ny sang. weebl: Bare fortell hva du mener, jeg tåler slikt vel for å si det slikt, whatever du har brukt av tid og penger på dette er totalt bortkasta, du kan mene hva du vil selv men dette er RÆVVA. for all del fortsett å kast bort tid, det kan komme noen resultater utav det etter hvert. men jeg tviler sterkt Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Synd at du føler det slik, men som du sikkert ser har vi mange tilhengere her i tråden krs1: hva mener du? wûst: tror det blir rundt to ganger i uken, hva syns du om det? turbolax: hehe, takk! vi er en liten gruppe på fem Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 6. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2011 Yes, etter mye mas er vi tilbake! Ny sang og greier! So check it out. Kalt sangen ''Ballet'' http://rappeskolen.blogg.no/?c=1297022461 Lenke til kommentar
Andressen Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Spar dere for spydighetene, folkens. Jeg synes faktisk dette er meget bra arbeid, god underholdning, noe som vel er meningen med det? 2 Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 wûst: tror det blir rundt to ganger i uken, hva syns du om det? Det blir dessverre for meget, jeg tviler sterkt på at flertallet kan tåle så stor pågang av "verkene" deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå