Bennati Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hey, this is our blog! rappeskolen.blogg.no nye lars vaular? legg igjenrne igjen en kommentar med hva vi kan forbedre oss på Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) "Den nye Eminem" høres mer imponerende ut, siden Lars Vaular generelt høres helt på trynet ut. Jeg får forresten ikke til å nyte sangene deres. På YouTube står det "Denne videoen er privat. Beklager". Endret 20. januar 2011 av Pokey 1 Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Jepp Hva syns du? Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Vi har mye inspirasjon fra Lars, derfor sammenligner vi oss med han Hva syns du? Sangen er fikset nå. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jepp Hva syns du? Fy faen det var dritbra! Hvor kan jeg kjøpe singelen? Gjenglederen! Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Takker! Hehe, vi gjør dette bare for gøy, så vi selger den ikke, men vi jobber med å få den ut på spotify da! Hvis du ønsker kan jeg sende den i et mp3 format på mail? Jobber med Gjenglederen v 2 og en musikkvideo. Følg med videre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Brukte på dette meserverket, hope you guys like it. 3 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Uansett hvordan kvaliteten er, er det taktisk dumt å kalle dere den nye Lars Vaular. Folk som kanskje ville likt det, lar vær å høre på fordi dere blir cocky. Greia med rap er jo at tekstene skal være jordnære for at folk skal kjenne seg igjen. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dette var totalt blottet for alt av som kan kalles bra. Blir flau av å høre på... Er ikke dette reklamering også? Var ikke lov på forumet her, sist jeg sjekket Lenke til kommentar
swanky Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vi trenger ikke en ny Lars Vaular, vi har ikke brukt opp den gamle. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 "Lars Vaular" suger uansett fitte. 1 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dette var totalt blottet for alt av som kan kalles bra. Blir flau av å høre på... Agreed! Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dette er noe av det verste jeg har hørt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Ja, den forklaringen føler jeg vi trenger. Tips til forbedring, slutt. Ingen lager 80-talls beats lengre i 2011.... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dette var helt konge, fortsett sånn! Lenke til kommentar
Bennati Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Takk alle dere fete folks som digger sangene våre! Nice at dere vil ha mer. And guess what. We got some, yeah. Sjekk ut bloggen, på øverste innlegg ligger det en fresh ny sang. Vi har bare valgt å kalle den ''Mitt liv'' Kommenter gjerne og kom med forslag til forbedringer! Mer kommer senere! Ser dere senere. Snakkes senere. www.rappeskolen.blogg.no Endret 22. januar 2011 av Eik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå