[email protected] Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hei! Jeg har nettopp kjøpt en HP envy 15". Det tok ikke mange timene før pcen frøs for første gang. Verken mus eller tastatur fungerer når dette skjer, og jeg må derfor starte maskinen på nytt. En gang ble skjermen svart, men har ikke opplevd blåskjerm. Å komme inn i windows (7) igjen kan være ganske vanskelig da velkomstskjermen ofte fryser på ny. Dersom jeg starter maskinen i sikkerhetsmodus for å så restarte, går det bra i noen minutter/ time. Har forøvrig ikke opplevd at maskinen har fryst i sikkerhetsmodus. Har vært i kontakt med HP support, og har kjørt Hardisk og memory test, uten at de har funnet noe. De mener det ikke er et driverproblem, og at jeg må ha maskinen på service. Ifølge HP Driver Manager er alle driverne up to date. Dette er maskinen: HP Envy 15": Intel Core i7-720QM 1,6GHz ATI Radeon HD 5830 Windows 7 Home Premium 64-bit HD: 320GB (7200rpm) RAM type: DDR3 Er det noen som har noen tips, så blir jeg veldig takknemmelig! Hadde vært herlig å slippe service på en helt ny maskin. Endret 20. januar 2011 av flantheman Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Anbefaler deg service. Jeg gjorde det samme en gang da jeg bestillte en bærbar, og tastaturet funka ikke når jeg mottok PC. Tok ca 4-5 virkedager så var den tilbake, dette er sikkert avhengig av hvor du kjøpte den, jeg kjøpte over nettet. Jeg er slik at når man kjøper noe nytt så skal det funke, ellers leverer jeg det i retur med en gang i stedet for å prøve å fikse det selv. Et annet tips kan være å prøve å reinnstalere windows, kanskje det løser seg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå