Gå til innhold

Ny mobil?

Anbefalte innlegg

Morn, skal ha meg en ny mobil og har 6000 kr til og unnvære til dette. Jeg er på jakt etter noe som har kamera, bluetooth, mms, etc. Den skal jeg bruke til og ta bilder, se på video og spille - altså java. nokia 3650 skal jeg ikke ha... sony ericsson og nokia er de eneste valgene og kanskje qtek 7070..? jeg takker for alle svar som hittil er kommet.

Mvh : F.B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

P800 eller Qtek 7070 er snobbetelefoner! Det var min mening...

Går du ned i pris finner du N 7250 og SE T610, som de to "beste" telefonene. Anbefaler T610! :wink: T610 er en liten telefon, og med alle funksjoner du leter etter, og nokså billig. Den har fått mer eller mindre strålende testresultater i tillegg. Viser til denne, denne og denne testen. Sier vel seg selv i grunnen... :D

Lenke til kommentar

Skal du spille java er P800 uaktuell. Og Qtek har vel ikke java siden den er en Microsoft-mobil.(?)

Vent heller en måned, så får du Siemens SX1 som har alt 3650 har pluss stereo MP3, video-opptak med lyd, radio, MMC-swap mens mobilen er påslått og 176x220 punkters 65.000 fargers display :D

Lenke til kommentar
Vent heller en måned, så får du Siemens SX1 som har alt 3650 har pluss stereo MP3, video-opptak med lyd, radio, MMC-swap mens mobilen er påslått og 176x220 punkters 65.000 fargers display :D

På papiret høres det ut som en sabla god mobil. Lurer bare på hvor godt Siemens har klart å gjennomføre det. :-?

- - -

MMC-swap er? :-?

- - -

Og Qtek har vel ikke java siden den er en Microsoft-mobil.(?)

Er ikke uten grunn dens navn er Microsoft Qtek 7070.

Lenke til kommentar

skal du ha en smartphone, så ville jeg vel ikke anbefale Qtek7070. Den er utelukket pga dårlig gjennomføring av telefonen (erfaring etter 2 ganger DOA) siste telefonen jeg fikk byttet jeg i butikken straks jeg fikk den.

Tror P800 er beste valget om du ikke vil vente. Dersom du vil det se på SX1

Molna: kan SX1 synkes med MAc os x?

Lenke til kommentar
Skal du spille java er P800 uaktuell. Og Qtek har vel ikke java siden den er en Microsoft-mobil.(?)

Qtek har ikke java nei, men det finnes haugevis med spill til den. Når man legger inn en gameboy emulator, scummvn osv blir utvalget spill nesten uendelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...