invalid_user Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Bra dømming av linjedommeren! /patronize. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Kvinnelig Assistendommer har jo fint lite å si når den mannlige venstrebacken suger i å sette offside. 1 Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg ser ikke for meg en Liverpool-seier som ett alternativ borte mot Wolverhampton. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Jaggu hadde kvinnfolket rett. Ingen offside der. Kanskje Premier League burde ha flere kvinnelige linjedommere? Forøvrig er Poulsen faktisk en av Liverpool's beste spillere så langt, må vel være temmelig overraskende sett fra Pool supporterne sine øyne Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 bra pasning paulsen! herlig med torres mål, ingenting er bedre nå må vi bare kjøre på med å score flere mål Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 (endret) Fantastisk bra avgjørelse av den kvinnelige linjedommeren. Ikke bare har hun et mannsdominert yrke som fører med seg jevli mye hat, men det står 10.000 supportere bak henne som kunne ha påvirka dømmingen hennes. Kudos! Tøft yrkesvalg. Endret 22. januar 2011 av Hille Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Fantastisk bra avgjørelse av den kvinnelige linjedommeren. Ikke bare har hun et mannsdominert yrke som fører med seg jevli mye hat, men det står 10.000 supportere bak henne som kunne ha påvirka dømmingen hennes. Hehe, fin jinx. Den siste offsiden var ikke offside. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Ser ut som at Poulsen har begynt å snu hodet, og nå har topplokket vendt mot motstanderens mål og ikke vår kjære Reina. Spennende! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Den dårligste 1.omgangen i Prem i historien. Orker ikke se den andre engang, tror jeg må sove en halvtime etter den lidelsen der. 1 Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Godt å ha ledelse ved pause. Fint at Dalglish får laget til å gi Torres support på toppen og. VIl jo gi ham selvtillit til å utfordre mål mer alene og! Lenke til kommentar
Populært innlegg JR Ewing Skrevet 22. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 22. januar 2011 Den dårligste 1.omgangen i Prem i historien. Orker ikke se den andre engang, tror jeg må sove en halvtime etter den lidelsen der. Da satser vi på at du ikke beærer denne tråden med flere besøk iløpet av andre omgang. 13 Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Helt ærlig Game, jeg har sett langt kjedeligere 1. omganger med Liverpool denne sesongen. Men du misliker kanskje at vi begynner å vise litt positivt spill? Du savner rett og slett Roy? 2 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Savner ikke oggy nei. Men en kombinasjon av skufflefotball, wolverhampton, liverpool på en potetåker er ikke akkurat estetisk vakkert. Kunne overlevd om Wolves fikk poeng men det ser mørkt ut. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Han Basket-Petter var flink! Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Kvinnelig linjedommer faktisk. Nå synes jeg vi må begynne å jobbe for et regelverk som sier kvinnlige dommere skal ha trange klær ^^ Kanskje ikke akkurat i dette tilfellet? Men ja, i og for seg er det jo genialt, kommer vi til å se noen av spillerne kjefte på en kvinnelig linjedommer? Fin du er på det da. Skulle til å si hun var fin, men så sa de i studio at hun er 15, femten, år :o Får vel vente et år før jeg sier det da Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Haha, er linjedommeren 15 år? WTF? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Åh fy faen. For et treff! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Steike for en scoring Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 å fy fader den var nydelig, det reiv i buksa på den der ass herlig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå