Jefe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) VS22.01.2011 - kl 13:45 Stadium: Molinuex Referee: Martin Atkinson TV2 Premier League HD1 De to karakterene over kan ingenting gjøre for resultatet på lørdag. Selv om de begge har hatt sitt å si på hvordan LFC-troppen er per dags dato og ikke minst hvilken posisjon vi må kjempe oss ut av. Vi ser til vår frelser King Kenny når 3 sårt viktige poeng skal hentes hjem fra Wolverhampton. Kanskje Fernando Torres bestemmer seg får å treffe toppformen akkurat på lørdag. Vi kan jo håpe. Endret 20. januar 2011 av Jefe 2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Crap er det den cunta som skal dømme? Nå satser jeg på fremgangen forsetter Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Sover over denne kampen da jeg jobber natt :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Wolves ''skal'' slåes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Liverpools rekke på fem strake bortetap blir brutt her. 0-2. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Skulle vi ikke slutte med den jinxinga? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Skulle vi ikke slutte med den jinxinga? Men det er ingen jinx. Ikke min feil at jeg er en elendig tipper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er vi ikke over ''jinxing''-greia enda? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Her må vi få med oss 3 poeng, trenger det sårt. Har truna på at vi skal klare å gå ifra her med 3 poeng. Spent på hva Daglish stiller med her, han dukker stadig opp med uventede startoppstillninger Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Wolves ''skal'' slåes. Det skal Liverpool også. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Adam Hammill senker gamle lagkamerater i sin debut for Wolves. Håper for all del det ikke skjer, og at dere påfører Wolves et tap. Lei av at de skal slå storlag nå. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Var en tabbe å sende Adam Hammill ut dørene, vi kunne i det minste hatt ham for reservene en stund til. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 0-7 minst. Torres x5, Joe COle og Reina på utspark. Satan Kenny er gud,m 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Vært en våt bytur på deg Hewitt ? Håper du har rett. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Oh yes baby. En bytur på Piccadilly Circus på en eller annen penthouse-klubb med utsikt over Big Be n og LondonEye er absolutt å anbefale. Men nå erre virkelig senga, snakkes babes. 0-7 var kanskje litt amibsioøst men trekk fra/legg til 4-5 mål så har du fasiten. Torres scorer hevrtfall, mark my words. Natta. Edit: <------- Det er Torres. Han scorer. Toppfuckingscorer med knallmargin siden somer 2007. Herrejesus for en mann!! Endret 21. januar 2011 av Hewitt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Nok et informativt og straight on the money innlegg fra den godeste Hewitt. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Får som sagt ikke sett denne pga. jobb (første PL-kamp i år jeg misser). Men blir å dra rett hjem å se kampen i sin helhet på LFCTV rett etter jobb. I tillegg til å selvfølgelig bli oppdatert via pling på mobilen. osv undeveis (forhåpentligvis også Smågal). Kongeinnlegg fra Hewit forresten! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Haha herregud. Vanligvis har jeg vett nok til å begrense meg til Facebook når jeg er full, men kvelden i går var særs fuktig så jeg skylder på det. Eeeekstrem optimist og fjortisaktig Torres-forelske i fylla er dog helt normalt! For å også bidra med noe seriøst så tror jeg på en drittøff bortekamp, men at vi denne gangen trekker strået grunnet at Kenny har hatt en uke mer med laget og at ting begynner å komme seg nå - håper jeg. Men - Torres scorer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Cole burde starte. Tror også han gjør det da han fikk 45 for reservene nå i midtuka, og Kenny virker klar får å la ha få en match fra start. Ser pressekonferansen med han atm. Reina © Kelly - Kyrgiakos - Agger - Aurelio Maxi - Meireles - Lucas - Babel Cole Torres Gi meg noe sånt Kenny og jeg er fornøyd. Håper Babel får en kamp, selv om det kanskje ikke er veldig sannsynlig hvis en deal med Ajax er nær. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå