monzilla Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Håper dette er det riktige stedet å legge ut posten... Tirsdag bestilte jeg t610 fra citri.no Har enda ikke mottatt denne telefonen. Er det bare jeg som er utolmodig eller er det citri som leker tulling ? Noen som har noen erfaringer fra citri ? Prøvde å spore pakken på posten.no, men de fant ikke noen pakke som matchet nr jeg fikk i bestillingsnr. Håper på svar mvh monzilla Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 er det ingen som har handlet på citri.no her ? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Høres nesten ut som pakken ikke har blitt sendt fra Citri eller at den har ligget over hos Posten uten å bli registrert. Det kan hende at du har fått feil pakkenummer, og det kan også hende at det er noe feil hos Posten... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 det er jo skandaløst dårlig at de ikke har oppgitt lagerstatus og at det er 6 dager siden jeg bestilte varen og de har ikke sendt den en gang. Hvis de ikke sender den i morgen innen kl 12 så kan de drite i å ha meg som kunde. da bestiller jeg fra et annet sted. Hvilke steder sender telefonen med en gang ? mvh monz Lenke til kommentar
Goody Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Personlig er jeg strålende fornøyd med SIBA. De sendte telefonen samme dag så jeg bestilte. Fikk den faktisk levert på døra av posten dagen etter. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 hva er adressen til SIBA ? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Fikk fonen i forrige uke fra Citri, torsdag elns. Vet ikke, da jeg var i Syden for øyeblikket... Jeg bestlite tidlig da, kom med på andre pulje (første var forbeholdt de som hadde forskuddsbetalt...) Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 husker du sånn ca når du bestilte ? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 ORDRENR...DATO........STATUS ..10443.....12.05.03..... Levert Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 fikk mail fra citri og de fortalte at den ikke kom inn på lager før 22. juli. Greit nok det, men jeg bestiller et annet sted. mvh monzilla Lenke til kommentar
marius84 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg kan ihvertfall anbefale SIBA.no.. fikk telefonen min tre dager etter at jeg bestillte. Billige er de og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå