Populært innlegg Simenrf Skrevet 20. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hvorfor får de det? På morgenen i dag satt jeg stille og fredelig inne i klasserommet, før tre nokså kraftige karer fra tredje klasse stormet inn i klasserommmet vårt. "Vi tar han der!" ropte han ene og pekte på meg. Jeg ble overmannet, de tok meg ut med makt selv om jeg ikke hadde gjort dem noe som helst, de bærte meg ut og heiv meg på snøen som var steinhard. Og mens jeg lå der satte de to andre knærne deres oppå armen min, mens han andre fylte snø over hele nakken og ryggen på meg. Etterhvert så slapp de meg og sprang inn igjen. Du kan jo bare forestille deg hvor ille det var! Jeg gikk så opp til kontaktlæreren min og forklarte hva som hadde skjedd, og jeg ble sjokkert over hva jeg fikk til svar. "De er jo russ, de må da få lov til å ha det litt gøy" Hva? Det er jo lenge til de blir russ, jeg trodde man ble russ når man fikk på russeklærne jeg? Da jeg kom opp igjen så fortalte sidemannen min at de hadde kommet tilbake og sagt at for hver dag som gikk, så ville en ny helt tilfeldig elev bli dynket. Hvorfor skal de få lov til det? Skjønner godt at russen kan dynke/sprute vann/kidnappe osv. de som faktisk har yppet seg mot dem. Hva med oss som ikke har gjort noe? Hvorfor skal de få lov til å slenge meg ned på steinhard glattis og fylle nakken min med snø uten at de får noen konsekvenser for det? Jeg kjente ikke engang de tre som kom og tok meg. Hadde dette skjedd på et offentlig sted, som et kjøpesenter f.eks kunne jeg jo ha annmeldt dem. Hvorfor skal russen alltid slippe unna med alt? Gjelder ikke loven for dem også? Endret 20. januar 2011 av Simenrf 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg fiskebollebiff Skrevet 20. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2011 Politiandmeld de for et eller annet. 39 Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva er det som hindrer deg fra å anmelde det nå? Du har jo vitner, i tillegg kan du lage trøbbel for læreren som ikke hørte på deg ved å anmelde saken. Da blir det andre boller i ovnen 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg nnys Skrevet 20. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Tragisk. Hele greien med russefeiring er bare helt sinnsykt latterlig og harry med stor H. Flaut å se på russen, virkelig. Noe så usjarmerende og uetisk greie skal man virkelig lete lenge etter. Jeg får lyst til å skyte meg selv hver gang jeg hører noen fortelle om en annen russ som hadde klart å pule flere damer på én kveld. Æsj. Endret 20. januar 2011 av Frk. Snasen 25 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tipper russen som gjorde det setter stor pris på at du anmelder også Spesiellt neste gang de skal plukke ut offer til ett eller annet litt mer lovlig... 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tragisk. Hele greien med russefeiring er bare helt sinnsykt latterlig og harry med stor H. Flaut å se på russen, virkelig. Noe så usjarmerende og uetisk greie skal man virkelig lete lenge etter. Jeg får lyst til å skyte meg selv hver gang jeg hører noen fortelle om en annen russ som hadde klart å pule flere damer på én kveld. Æsj. Nå må du ikke gre all russ over en kam her - er faktisk mange som greier å feire med måte og. Men denne saken her var da veldig ekstrem, så anmeld i vei. De er ikke russ enda og jeg går heller ikke rundt og plukker ut tilfeldige førsteklassinger og knebler de fast til en lyktestolpe. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Si klart ifra at du ikke vil være med på noe sånt igjen, så lar de deg vel være neste gang. 2 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Politiandmeld de for et eller annet. Det tror jeg ville ha gjort dem pissed off. Da ville jeg nok kommet øverst på den "svartelista" dems, og fått enda mer juling. I fjor på den skolen jeg går på nå ble ei jente overfalt og kastet på sjøen av russen. Hvorfor? Fordi hun satt i "feil sofa" Kom i avisa også. http://www.tvedestrandsposten.no/lokale_nyheter/article5082112.ece Hun forsøkte også og annmelde, men politiet hennla saken. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) HEVN utrolig teit gjort av russen, og lærer Endret 20. januar 2011 av olehh 4 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Nå må du ikke gre all russ over en kam her - er faktisk mange som greier å feire med måte og. Hvor har jeg skrevet alle i innlegget mitt? Kan ikke være vanskelig å forstå at innlegget mitt var mere siktet mot disse som drikker seg helt dritings og er helt motbydelige ekle i fyllen. De som klarer å feire med måte, har jeg så klart ingenting i mot, men vedkommende er harry i mine øyne med en gang russebuksen er på, tehe. Endret 20. januar 2011 av Frk. Snasen Lenke til kommentar
Yamas Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Drikking PÅ skolen? Jeg trodde videregående ville bli ett positivt sted å dra, fordi folk var mer voksne. Gjelder dette mange skoler? Eller? 1 Lenke til kommentar
Hanemann Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Bølla selv med førsteklassinger da jeg var russ, og jeg ser ikke noe galt ved det. Dog er dette en litt annen sak. Det å begynne i januar(!) er meningsløst og smålig . Hadde jeg vært deg, hadde jeg stappa noen saftige gloser ned strupen på læreren, for så å ta det videre til rektor. 3 Lenke til kommentar
kans Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Skjønner TS veldig godt. Men er litt på det at russen burde ha det litt gøy, Misforstå meg rett og skjønner at dette ikke var gøy for deg på noe som helst måte. Men igjen, man er bare russ engang. Man skal jo fortsatt klare og oppføre seg littegrann og at det finnes ekstrem tilfeller så ikke ta alle under en kam. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg fikk ikke gjøre alt jeg ville uten konsekvenser men jeg husker at ingen prøvde å stoppe oss uansett. Jeg vet ikke med dere,em n det er ikke noe fett å få vite at du har blitt anmeldt. Selv om det er en sjanse for at ikke noe skjer. Egentlig veldig rart og enig med TS. Jeg synes vi kan legge ned hele russegreia. 1 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Legg det gjerne ned etter 2012 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg synes vi kan legge ned hele russegreia. Er du ferdig med russetiden eller? 2 Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Oppsøk dem hver for seg og gi dem en kavring. Russefeiringa er like nyttig som en brukt kondom med hull i. Det samme gjelder læreren din. 9 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg synes vi kan legge ned hele russegreia. Er du ferdig med russetiden eller? Ja 2 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg synes vi kan legge ned hele russegreia. Er du ferdig med russetiden eller? Ja La meg bli ferdig, så kan "vi" få lov å legge det ned. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Suck it up, get over it. Du kommer til å være like ille om et par år selv Er ikke annet å gjøre enn å være en "good sport" og tenke at det faktisk ikke er verdens undergang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå