Truster Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hei. Leste på komplett at man burde kunne hente pakken samme dag om man bestiller før 9 den dagen eller så kan du hente dagen etterpå. Bestilte en pakke på kvelden 18. Jan. og da burde den vel ha vært der nå siden det har gått sirka 2 dager? Ringte inn til kundeservice og spurte om de visste noe og ifølge han på telefonen sa at den burde vært der nå fordi den ble sendt fra deres lager 19. Jan tidlig på morgen men har ikke fått no hentelapp eller mail ennå. Noen som har opplevd det samme og vet om jeg burde vente på en hentelapp eller om jeg kan gå dit og sjekke ? Endret 20. januar 2011 av Truster Lenke til kommentar
Overclock Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Man skal egentlig få en sms om at pakke kan hentes, men hvis de sier den ble sendt den 19 så burde den være der, jeg ville dratt opp dit å sjekket... 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Om du faktisk bare kan GÅ dit å skjekke, så gjør nå bare det. 1 Lenke til kommentar
Overclock Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ja du kan bare gå dit å sjekke (om du gidder...), fint om du har ordre nr hvis ikke klarer de å finne det på navnet ditt. 1 Lenke til kommentar
Truster Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) skrev ned ordrenummeret og kundenr just in case så stikker opp dit snart antar jeg. Takk for svarene ^^ Som noen av dere sa det burde ha vært der og det var sant. Dro og sjekka og de hadde det der. Vet ikke hvorfor de ikke sendte en mld men fikk ihvertfall det jeg ville ha ^^ og igjen takk for at dere svarte. Endret 20. januar 2011 av Truster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå