Rune-B Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vurderer å kjøpe denne til kjellerstua til unga. http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=620309 Den skal bukes til dvd/blu-ray, tv og til spilling(ps3) Noen som har denne tv´n?? Er det et godt kjøp????? Lenke til kommentar
Rock`n Roll Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Står litt om den HER Fikk sjøl en LG 47lx950n igår, og bilde er hvertfall jævlig bra på den. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Har hatt denne i nesten en måned nå, storfornøyd med alt. Eneste jeg er ikke liker helt er at sortnivået ikke er optimalt om resten av rommet er helt svart, men sett en liten lampe bak tven eller svakt lys i taket og det blir mindre irriterende. Ikke minst skåner det øynene. I forhold til prisen (8000), helt genialt om du vil ha LCD. Det skal sies at jeg har min koblet opp til dataen mesteparten av tiden, hadde jeg ikke vært redd for burn-in hadde jeg kanskje valgt plasma. Der får du mer størrelse for penga, og ofte litt bedre bilde. Endret 7. februar 2011 av Deem Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 leste på et annet forumt at det var mye etterslepp på denne tven. noen som har noen formeninger om det ? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Det er det om du har på Trumotion funksjonen, den er automatisk på lav også som ikke gjør ting noe bedre. Man må slå den av manuelt på hver input. Jeg synes ikke den har noe etterslep når Trumotion er slått av Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 okei. vurderer sterkt å gå for denne tven. men ettersom jeg sleit med mye etterslepp på den nye tven jeg kjøpte for drøyt en mnd siden så ble jeg litt skeptisk til denne da jeg leste det. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Du har jo 14 dagers angrerett? Endret 8. februar 2011 av Deem Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 joda. brukte jo den når jeg leverte inn igjen tven. men litt surt å bruke ca en tusenlapp i frakt til sammen. mener jeg betalte 480 i frakt for å sende den inn igjen. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bor man i nærheten av pick-up points er det mindre surt, jeg betaler aldri noe for retur til komplett eller mpx. Bare leverer det tilbake i hentebua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå