Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan skifte lyspære til passat 2004 mod?


Anbefalte innlegg

Ene lyspæren er død og må skifte den, men jeg har hørt at man må demontere hele lykta; er det sant? Og jeg ønsker å ha lyspærer som gir hvitt lys, hva heter de, hvor skafffer jeg dem ( ønsker ikke å bestille på nettet) ?

 

takk på forhånd

 

edit: har vanlig halogen

Endret av protoneedhelp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det xenonlys du har? I såfall så må du av med hele frontfangeren og ut med hele lykta. Lønner seg og bytte begge pærene samtidig slik at du får helt likt lys. Den nye pæra vil alltid lyse litt bedre enn den som fortsatt virker. Om det er xenonlys du har på din passat så er det D2S 4200 kelvin pærer som blir brukt der. Du får kjøpt xenonpærer på biltema, men jeg aner ingenting om kvaliteten.

 

http://www.bildiagnosebutikken.no/xenon/original-xenon/d4s-xenon-reservepaerer-2-stk.html

 

Der har du et par med xenonpærer som passer til din bil, mye billigere enn å kjøpe originale osram pærer til 600-800 kr pr stk.

Lenke til kommentar

Er det xenonlys du har? I såfall så må du av med hele frontfangeren og ut med hele lykta. Lønner seg og bytte begge pærene samtidig slik at du får helt likt lys. Den nye pæra vil alltid lyse litt bedre enn den som fortsatt virker. Om det er xenonlys du har på din passat så er det D2S 4200 kelvin pærer som blir brukt der. Du får kjøpt xenonpærer på biltema, men jeg aner ingenting om kvaliteten.

 

http://www.bildiagnosebutikken.no/xenon/original-xenon/d4s-xenon-reservepaerer-2-stk.html

 

Der har du et par med xenonpærer som passer til din bil, mye billigere enn å kjøpe originale osram pærer til 600-800 kr pr stk.

nei, jeg har halgenlys.

Lenke til kommentar

Se på Osram Nightbreaker Plus. Det er de beste lovlige halogenpærene å få tak i. Selges billig på Powerbulbs.com. Det lønner seg også å bytte parvis ja. Det kan nok hende at det er litt trangt, men i følge andre skal det være mulig uten å demontere noe, men det kommer sikkert litt an på hvor store hender du har også.

Lenke til kommentar

Men jeg vil vite konkret hvor det selges lyspærer til denne bilen her. Jeg liker ikke å handle ting på nettet. Og er det mulig å stikke innom møller å få dem til å skifte nye lyspærer for meg?

 

edit: http://www.bilxtra.no/butikk/?ItemId=14060 ; jeg tror det er H7 som passer min passat 3bg?

 

Nå kommer plutselig et spørsmål til ; På venstre siden så er det bare parklyset som lyser, mens hovedlykten er død. Er det fjern eller nærlys?

 

neimen, enda ett spørsmål :) ; Etter litt leting om h7 lyspærer fant jeg ut at det finnes 2 typer H7 lyspærer; H7S og H7R. Det er H7S jeg trenger. På Biltema så jeg at de selger H7 lyspærer, men det står ikke om det er S eller R pære. Noen som vet det?

 

takk på forhpnd :D

Endret av protoneedhelp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...