RBW Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Liker du dem høye og slanke er det godt mulig du faller for Fortress FT03. Les mer Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Aiai, den frister... Synd den ikke støtter vanlig ATX, da hadde jeg nok gått for den... Lenke til kommentar
sLR Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Blir vel på ønskelisten det.. : ) 1 Lenke til kommentar
Philophobe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det store filteret i plast på venstre side ødelegger dessverre litt for utseendet... Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Da var ikke SG07 lenger en del av neste bygg! Nå slipper jeg mini-ITX Klar for å bygge en jøævel her gitt, lurer på hvordan tempraturene vil være! Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Godt å se at noen faktisk kan tenke litt nytt, fremfor å bare hive en ny front på den standard firkantede boksen. Skulle ønske de kunne kommet med en rendyrket mini-itx versjon slik at den ble enda litt mindre. Det er noen år siden jeg tok spranget fra ATX til Micro-ATX og nå er også det for stort til mitt bruk. Nå er generelt hele elektronikkbransjen flinke til å krympe duppedittene sine, men på strømforsyninger ligger de langt etter. Der har boksene vært samme størrelse i over 20 år. Det burde vel være mulig å lage en 3-400W strømforsyning som er adskillig mindre nå til dags? De fleste med bare ett skjermkort trenger ikke mer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Har da funnets m-atx strømforsyninger i en evighet, og shuttle har vel levert 300 watt strømforsyninger i en liten og hendig størrelse i snart et tiår. Men de fleste av oss syns det er mer viktig med en stille pc enn en liten pc, så de fleste strømforsyninger har store vifter og store kjøleribber. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+971234 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 http://www.google.no/images?q=g4%20cube&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi&biw=1419&bih=740 Lenke til kommentar
Kimm0n0 Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Dette så da veldig spennende ut? Tar lite gulvplass og passer mye bedre under pulten eller i stua? Sjekk denne videoen: Endret 23. januar 2011 av kservik Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Noen butikker som har fått inn dette ennå? Ser newegg har det på lager nå. Edit: Ser at Digitalimpuls har det i listen i dag. Yay! Er visst forventet 13-02-2011. Endret 11. februar 2011 av Edorph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå