martingee Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei, Jeg kjøpte en Desire HD for en knapp uke siden. I går 19. januar skjedde det noe med kamera-applikasjonen (den originale). Når jeg åpner applikasjon får jeg bare svart skjerm. Har forsøkt å vente litt for å se om noe skjer, men uten hell. Det eneste jeg kan gjøre er å trykke home-knappen for å komme til startskjermen. Har restartet telefonen et par ganger uten at dette hjalp. Har googlet litt, men finner veldig lite informasjon om lignende feil. Noen som vet hva det kan skyldes? Telefonen fungerer utmerket ellers. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har nokre gongar, etter bruk av apps som brukar kamera, fått svart skjerm i 0.5 sek. Etter det kjem eg berre til startskjermen. Det funka igjen når eg tok ut batteriet og putta det inn igjen etter nokre minutt. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 svelemoe: Er dette en relativt konstant feil hos deg, eller sporadisk? Om dette er noe som skjer flere ganger er jeg mest interessert i å sende telefonen min på service for å bytte hardware-komponenter hvis det kan hjelpe. Siden telefonen er ny og har siste firmware (Froyo) så går jeg utifra at det ikke er programvaren som skyldes. Har aldri brukt tredjepartsapplikasjoner som tar i bruk kameraet. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Firmware reset løste problemet på min Desire HD (ihvertfall midlertidig). Henvendte meg til HTC customer support og fikk faktisk innvilget DOA-sak. Dette var før jeg forsøkte en firmware reset som siste forsøk på å rette feilen. Til orientering så har HTC faktisk 14 dagers DOA-frist. Apple f.eks. har kun 7 dagers DOA-frist(!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå