Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Boss sub og forsterker!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må virkelig ha det inn med teskje du, hehe.... Boss er SØPPEL, enkelt og greit :)

Ehem... Har selv brukt 2 stk Boss Diablo p125dvc(800 kr pr stk) som nødelementer og må si jeg er overrasket over at de spilte såpass bra som de gjorde! Men den pakken som linkes til er jo ubrukelig. Da er jo faktisk Focal sine aktive bilsuber MYE bedre.

Lenke til kommentar

Du må virkelig ha det inn med teskje du, hehe.... Boss er SØPPEL, enkelt og greit :)

Ehem... Har selv brukt 2 stk Boss Diablo p125dvc(800 kr pr stk) som nødelementer og må si jeg er overrasket over at de spilte såpass bra som de gjorde! Men den pakken som linkes til er jo ubrukelig. Da er jo faktisk Focal sine aktive bilsuber MYE bedre.

Lol, du kan ikke sammenligne Focal med Boss da, blir som å sammenligne Ferrari med en mopedbil det ;)

Poenget er at det finnes bedre saker, som ikke koster stort mere... Med Boss så blir de uvitende bare lurt av store tall, men disse tallene lyver så det holder. Blir nesten det samme som endel av den søppla som selges på qxl hvor det står 10.000watt på forsterkeren, også har den 60A sikring, hehe...

Lenke til kommentar

Lol, du kan ikke sammenligne Focal med Boss da, blir som å sammenligne Ferrari med en mopedbil det ;)

Poenget er at det finnes bedre saker, som ikke koster stort mere... Med Boss så blir de uvitende bare lurt av store tall, men disse tallene lyver så det holder. Blir nesten det samme som endel av den søppla som selges på qxl hvor det står 10.000watt på forsterkeren, også har den 60A sikring, hehe...

Focal er i en heeeeelt annen klasse, og 11" aktiv sub koster 4000 kr og spiller utrolig bra med tanke på størrelse!

Men de jeg hadde skulle tåle 600w rms og 1200w max, jeg satt 2 stk på en Alpine PDX 1.600(som gir 600w rms + litt ekstra) og jeg makset elementene med tanke på effekt! 600 watt rms per element, ja... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...