Muggkaare Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Palin er sånn ca verdens mest blåste menneske. Lenke til kommentar
Diskutatoren Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Du svarer fortsatt ikke på hvorfor du legger til liksomsitat fra wikipedia. Men i vanlig nyhetsspeilstil svarer du med en haug med ny irrelevant informasjon. Artig å se diskusjonsteknikkene som går igjen hos troll. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 At noen bruker pahlin som kilde bekrefter at de enten bare er så dumme, eller troller. Uansett en full bekreftelse på at man ikke trenger å bruke mer tid på dem. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Chi Spurger: Det jeg etterspør er dokumentasjon på dette: USA har faktisk offisielt definert seg som ett judeo-christian land. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Her i Norge har blant annet Aftenposten, skrevet om at Norge er ett judeo-kristent land, og at vi bør være takknemlige for det. Nå sist har også Canada`s offentlige personer sagt at det er en nasjon som er bygget på judeo-kristne visjoner Siden enkelte her tydeligvis ikke liker slikt, så har jeg denne gangen til ære for dere lenket til en blog som forteller om denne nyheten, men som er litt sint og arg fordi Canada har innrømmet,at det frie vestlige demokratiet, voks frem fra judeo-kristne visjoner og verdier. http://archemdis.wor...udeo-christian/ Endret 21. januar 2011 av Chi Spurger Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Den judeo-kristne arv skapte fornuften, rasjonalitieten og demokratiet i Vesten. Dette standpunktet får konsekvenser, også for Liu Xiaobo, nobelprisvinner, fordi han vet hva det er å ikke ha ytringsfrihet. Den demokratiske historie er eldre enn den judeo-kristne. Konsekvensen av at Europa ble kristent var at kulturen ble ødelagt, religionsfriheten forsvant og makten ble sentralisert rundt kongen. Gjennom hele den katolske epoken i Norge ble landet styrt av et teokrati, eller et kristent terror-regime om du vil. Her ble alle de verdier vi idag har fått fjernet. Vi har fått så mye frihet idag nettopp fordi kristendommen har mistet jerngrepet over samfunnet. Norge er først og fremst et hedensk land, og vi har nytt veldig godt av vår hedenske kulturarv. Endret 21. januar 2011 av Abigor Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Chi Spurger: Det jeg etterspør er dokumentasjon på dette: USA har faktisk offisielt definert seg som ett judeo-christian land. Der finner du det sitatet: http://www.jewishworldreview.com/0304/prager_2004_03_30_04.php3 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Med andre ord betyr det at du bløffet utsagnet og at du nå er på en lengre rotur. Jeg melder meg ut av denne tullete diskusjonen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Der finner du det sitatet:http://www.jewishworldreview.com/0304/prager_2004_03_30_04.php3 Du vet like godt som meg at det ikke er en offisiell side tilhørende den amerikanske staten. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Med andre ord betyr det at du bløffet utsagnet og at du nå er på en lengre rotur. Jeg melder meg ut av denne tullete diskusjonen. Bløffet utsagnet? lol! Jøss, nope utsagnet er ikke bløff. Jeg gav deg link til den engelske versjonen, beklager visst du følte det støtende at jeg skrev det på norsk. Der finner du det sitatet:http://www.jewishwor...4_03_30_04.php3 Du vet like godt som meg at det ikke er en offisiell side tilhørende den amerikanske staten. Neij det har jeg da aldri påstått at den var heller, hehe, du får meg til å smile. Uansett, hadde ikke du i ditt forrige innlegg, meldt deg ut av denne diskusjonen? Du er uansett velkommen tilbake, bare til å hoppe innom. Endret 21. januar 2011 av Chi Spurger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå