itzTheTruth Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 I går spilte jeg online på min splitter nye xbox, og alt gikk som en drøm. I dag skulle jeg logge inn å og xboxen klarer ikke etablere connection med <Navn på Nettverket>. Dette gjør meg rimelig forbanna! Jeg har prøvd å restarte router, jeg har prøvd alle disse idiotiske "tipsene til microsoft" osv. Ingenting ser ut til å funke! Hva i all verden har skjedd over en natt?! Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Sjekket om det har vært en server feil hos microsoft? somregel der feilen ligger Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 sjekk ruter/modem. restart f.eks Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Prøvd med ny bruker? Siden du startet i går spiller det vell ingen rolle om du lager en ny bruker. Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Prøvd med ny bruker? Siden du startet i går spiller det vell ingen rolle om du lager en ny bruker. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) sjekk ruter/modem. restart f.eks Leste du innlegget mitt? Hele? Men det løste seg av seg selv. Merkelig. De jeg spiller med var online, så skjønner ikke helt hvor problemet lå. Prøvd med ny bruker? Siden du startet i går spiller det vell ingen rolle om du lager en ny bruker. Startet ikke i går, men spilte i går. Men skjønner åssn du kunne tolke det slik Endret 20. januar 2011 av itzTheTruth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå