NoNamesLeft Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 er det noen mulighet for å gå ingeniør etter 3 år med Media og Kommunikasjon? Lenke til kommentar
Engm Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) er det noen mulighet for å gå ingeniør etter 3 år med Media og Kommunikasjon? Ja. Når du går ferdig medier og kommunikasjon så får du generell studiekompetanse. Etter dette kan du ta forkurs i ingeniørfag ved flere universiteter over hele Norge . Eksempel: UIA Deretter kan du søke på ingeiniørutdanning. Lykke til! Endret 20. januar 2011 av Engm Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Vil disse kursene ta noe lang tid? Lenke til kommentar
Engm Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vel, for å kvalifiserer deg til ingeniørstudiet trenger du; - Matematikk R1 og R2 - Fysikk 1 Hvis du tar det programmet som jeg viste deg så kan du ta dette på et år. Første semester med R1 og fysikk og andre semester med R2 og fysikk. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 ok takk! Har lyst å bli ingeniør, men etter 10 år med teori er jeg så lei at jeg må ta et program med litt mindre teori. Lenke til kommentar
Engm Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Skjønner det. Men for å komme deg gjennom R1 og R2 så BØR du være interessert i matematikk og fysikk til en viss grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå