TheSoapmaker Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Er det mulig å koble til en mikrofon som har mini-jackplug til en ps3? Eventuelt skaffe en switch som har auxinngang-usbutgang? Tusen takk, på forhånd! Endret 20. januar 2011 av TheSoapmaker Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er det mulig å koble til en mikrofon som har mini-jackplug til en ps3? Eventuelt skaffe en switch som har auxinngang-usbutgang? Tusen takk, på forhånd! Jeg har den siste der. Overgang fra usb til aux. Både lyd og mikrofon. Da kan man bruke yndlingsheadsettet! Plug and play. Genialt! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Er det mulig å koble til en mikrofon som har mini-jackplug til en ps3? Eventuelt skaffe en switch som har auxinngang-usbutgang? Tusen takk, på forhånd! Jeg har den siste der. Overgang fra usb til aux. Både lyd og mikrofon. Da kan man bruke yndlingsheadsettet! Plug and play. Genialt! Hvor fikk du kjøpt/skaffet det? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Tror det fulgte med en headsett jeg kjøpte en gang i tiden. Steelseries ett eller anna. Bruker dog et annet headsett nå. Tror kanskje man trenger et lite lydkort i denne overgangen. Tipper man får kjøpt det mange steder. Har dog ikke tid til å søke, men Clas Ohlson er et sted å starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå