Karina Hulesangerhule Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg skulle brenne en dvd, men halvveis i brenningen fikk jeg en error. "Cd'en kan ikke brennes fordi maskinen og cd'en mistet kontakt" eller noe sånt. Så jeg tenkte jeg skulle ta en tur innom Diskverktøy og slette det som hadde kommet inn på dvd'en og prøve igjen. Verken "slett" eller "reparer disk" eller noe er tilgjengelig, det eneste jeg kunne trykke på var "verifiser disk". Jeg prøvde det og jeg fikk beskjed om å reparere disk! Men "reparer disk" er ikke tilgjengelig! Noen som vet hva jeg skal gjøre? På forhand takk Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har du prøvd å ta ut dvd'en? Du bør se om det går greit å lese en annen dvd, ta en som du vet virker. Fungerer denne ikke kan det være dårlig kontakt med selve dvd brenneren og da må du sjekke at ingen kabler er løse og alt er tilkoblet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Sett inn en ny DVD med mindre du bruker DVD±RW. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Takk for tips Jeg har prøvd å ta den ut og inn igjen, men fortsatt det samme Og jeg vet at dvden skal funke, for jeg brant akkurat 1'ern i serien! GAAH, jeg prøver en ny dvd, da. Bruker forresten DVD-R Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvis du ikke har en DVD±RW kan du ikke slette det som ligger på den og skrive noe på nytt. Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Hvis du ikke har en DVD±RW kan du ikke slette det som ligger på den og skrive noe på nytt. Okei.. tusen takk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå