tma001 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hei Har ett trådløst nettverkskort, CNet CWP 800, som jeg ønsker å putte inn i pcen min. Problemet er at jeg finner ikke driver som støtter win7 64bits. Noen som er bedre en meg å finne slike ting? På forhånd takk Mvh tma001 Endret 20. januar 2011 av tma001 Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har du prøvd å koble til pc'n med kabel (om du har mulighet til det?) og se om den klarer å laste ned noe selv via windows update? Windows 7 har jo mye drivere innebygd, og enda flere på windows update Har flere skrivere her i huset, som windows selv har skaffa drivere til via windows update, så kan jo hende du er like heldig med ditt wlan kort Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du kan prøve med programmet SIW og se om det dukker opp info om chipset. Du kan også prøve å se om det står merket på kortet. Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Takk for kjappe svar. Skal prøve windows update og evt. SIW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå