Gå til innhold

Til kristne: Hvordan kan dere tilbe denne guden?


Anbefalte innlegg

Etter dette intervjuet

 

 

Sier Dawkins at en utenomjordisk inteligens har skapt livet på jorden.

 

Du latterliggjør bare noe du ikke forstår et kvekk av...

Ingen latterliggjør noen. Dawkins forstår at det er en intelligens bak skaperverket.

Det er ikke det han sier her. Han tror ikke at det finnes en intelligens bak skaperverket, og han uttrykker på ingen måte det du påstår her... :wallbash:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forskjellige menneskeraser. Noen er store andre er små, noen er pene andre er stygge. Akkurat det samme som du kan se hos, hunderaser, katteraser, hesteraser osv. osv.

 

Hva i svarte er det du prater om?

Lenke til kommentar

Det er ikke det han sier her. Han tror ikke at det finnes en intelligens bak skaperverket, og han uttrykker på ingen måte det du påstår her... :wallbash:

1:18 Richard Dawkins: ...if you look at the um, at the detail... details of our chemistry molecular biology you might find a signature of some sort of designer.

 

1:33 Richard Dawkins: Um,um and that designer could well be a higher intelligence from elsewhere in the universe....

Endret av Runar waits for alice
Fjernet unødvendig sitering.
Lenke til kommentar

1:18 Richard Dawkins: ...if you look at the um, at the detail... details of our chemistry molecular biology you might find a signature of some sort of designer.

 

1:33 Richard Dawkins: Um,um and that designer could well be a higher intelligence from elsewhere in the universe....

Er det bare slike ting du får med deg? Cherry picker?

 

Hva sier han før og etter? Har det noe å si hva han sier før og etter? Vet du hva radbrekking er? Ta ting ut av sin sammenheng?

Sier han også noe om at "denne designeren også måtte ha kommet fra en naturlig evolusjon" ??? Eh... Jeg ser du hater alt som heter fakta, og sannhet, og at du elsker alt som finnes av løgn og usannheter.

Endret av Runar waits for alice
Fjernet unødvendig sitering.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

1:18 Richard Dawkins: ...if you look at the um, at the detail... details of our chemistry molecular biology you might find a signature of some sort of designer.

 

1:33 Richard Dawkins: Um,um and that designer could well be a higher intelligence from elsewhere in the universe....

 

Dear Jebus!

 

Han sier det er en mulighet (a possibility, an intriguing possibility) for at en annen sivilisasjon har utviklet seg (via Darwinian means) til et høyteknologisk nivå og har sådd livet på jorden. At det, dersom det er slik, er en mulighet for å finne en "signatur" fra disse i arvematerialet vårt.

 

 

Nå må du slutte å ta ting ut av sammenhengen! Typisk for kristne å velge og vrake i et materiale slik at det tilsynelatende støtter deres syn.....

 

:wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash::wallbash:

 

 

 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

1:18 Richard Dawkins: ...if you look at the um, at the detail... details of our chemistry molecular biology you might find a signature of some sort of designer.

 

1:33 Richard Dawkins: Um,um and that designer could well be a higher intelligence from elsewhere in the universe....

 

Dear Jebus!

 

Han sier det er en mulighet (a possibility, an intriguing possibility) for at en annen sivilisasjon har utviklet seg (via Darwinian means) til et høyteknologisk nivå og har sådd livet på jorden. At det, dersom det er slik, er en mulighet for å finne en "signatur" fra disse i arvematerialet vårt.

Så hvis den inteligente designeren som har skapt livet på jorden, selv har blit til gjennom evolusjon, så er ikke livet på jorden skapt av en inteligente designeren ?

 

Resonemanget ditt er umulig å følge.

Lenke til kommentar

 

1:18 Richard Dawkins: ...if you look at the um, at the detail... details of our chemistry molecular biology you might find a signature of some sort of designer.

 

1:33 Richard Dawkins: Um,um and that designer could well be a higher intelligence from elsewhere in the universe....

 

Dear Jebus!

 

Han sier det er en mulighet (a possibility, an intriguing possibility) for at en annen sivilisasjon har utviklet seg (via Darwinian means) til et høyteknologisk nivå og har sådd livet på jorden. At det, dersom det er slik, er en mulighet for å finne en "signatur" fra disse i arvematerialet vårt.

 

Så hvis den inteligente designeren som har skapt livet på jorden, selv har blit til gjennom evolusjon, så er ikke livet på jorden skapt av en inteligente designeren ?

 

Resonemanget ditt er umulig å følge.

 

Poenget er at det fortsatt er evolusjonen som står bak livet. Dawkins nevner at det er en mulighet for at livet på jorden har blitt plantet der av aliens og at disse aliens i sin tur er blitt til via evolusjon.

 

 

Mulig det er en lang kjede av interplanetarisk drivhusvirksomhet, men poenget er at det første levende vesenet ble til ved evolusjon.

 

dersom det var dette som skjedde, og livet ble til ved at det ble plantet her av andre vesener i verdensrommet, så betyr ikke det at det ble skapt av disse, kun videreført.

 

U see?

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kristne i USA? Sjekk http://notwelcomedocumentary.com/

Nå har jeg sett den! Meget bra! =)

Denne filmen tror jeg veldig mange ville hatt meget godt av å se på! =)

 

Kommer fra Eric Bell (bell media) Gleder meg til ferdig resultat. Den tar av noe veldig på Facebook. Ligger også en del fine klipp på hans youtube profil.

Skremmene, men avslørende.

Okei. Det må jeg sjekke ut. :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

IHS, jeg tror jeg har prøvd å diskutere med deg før, men da, som nå, unnlater du å svare på flere ting.

Hvorfor er det slik? Om du skal preke 'sannheten' for oss, burde du jammen også legge til rette beviser o.l.

 

No, wait. Det er ingen beviser. For du har, tydeligvis, blitt hjernevasket fra ung alder.

Beklager, men jeg blir rett og slett kvalm av hvordan du lirer av deg alskens usakligheter.

 

-Kim

Lenke til kommentar

Joda, men en eller annen gang vil det bli vanskelig for han å ignorere.

Jeg har ingen problemer i utgangspunktet med den type folk.

Setter også pris på en god diskusjon, iogmed at jeg har et helt annet syn på ting enn de fleste, både her og ellers.

Dette kommer også fra en som har en satanistisk livsfilosofi.

Ja ja, jeg vet allerede hva mange her tenker.

"Idiot", "Tåpelig" "Bla bla", la meg få dette veldig klart, jeg bryr meg meget lite om hva folk synes om det.

Opp til hver enkelt, korrekt?

Lenke til kommentar

Har ikke fått svar på dette IHS:

Hvorfor sliter 80% av jordens befolkning med ryggproblemer?

Skyldes det et perfekt design?

 

Hvorfor fødes så mange med fysiske og psykiske skavanker?

Skyldes det et perfekt design?

 

Hvorfor skjer så mange spontanaborter og barseldød?

Skyldes det et perfekt design?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke fått svar på dette IHS:

Hvorfor sliter 80% av jordens befolkning med ryggproblemer?

Skyldes det et perfekt design?

 

Hvorfor fødes så mange med fysiske og psykiske skavanker?

Skyldes det et perfekt design?

 

Hvorfor skjer så mange spontanaborter og barseldød?

Skyldes det et perfekt design?

Hvem sa "perfekt design" ?

Lenke til kommentar

Har ikke fått svar på dette IHS:

Hvorfor sliter 80% av jordens befolkning med ryggproblemer?

Skyldes det et perfekt design?

 

Hvorfor fødes så mange med fysiske og psykiske skavanker?

Skyldes det et perfekt design?

 

Hvorfor skjer så mange spontanaborter og barseldød?

Skyldes det et perfekt design?

Hvem sa "perfekt design" ?

Så Gud føkka opp?

Det er ikke Gud som er årsaken til ryggproblemer osv.

Lenke til kommentar

Nei, JEG vet det. Men vet du det? Har du noe svar på kromosom 2 ennå? Eller er du for opptatt med å stikke fingrene i ørene?

Det verste med dere ID folk er at religion og evolusjon er så fantastisk kompatible. Det er bare og nikke og smile og si "Evolusjon ja, er ikke Gud smart?". Men nei da, dere skal ha rett selv om dere er bevist feil. Her også. Akkurat som det er bevist at både geografien og historien i Bibelen er så full av feil at den kunne vært skrevet av en Sovietisk partimann. Akkurat som vi VET at mange av bibelforfatterne løy om alt fra sin egen identitet til... Ja, at Jesus var Guds sønn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke fått svar på dette IHS:

Hvorfor sliter 80% av jordens befolkning med ryggproblemer?

Skyldes det et perfekt design?

 

Hvorfor fødes så mange med fysiske og psykiske skavanker?

Skyldes det et perfekt design?

 

Hvorfor skjer så mange spontanaborter og barseldød?

Skyldes det et perfekt design?

Hvem sa "perfekt design" ?

Så Gud føkka opp?

Det er ikke Gud som er årsaken til ryggproblemer osv.

Hvem sin skyld er det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...