Gå til innhold

Forumtreff 28. 29. November 2011 Amsterdam

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det direktefly derfra?: Nei, må innom enten Gardermoen eller Kastrup.

Joda, med KLM.

Jeg vurderer å henge meg på, hvis noen kommer på en god forklaring til familie og venner, for hvorfor jeg drar til Amsterdam for tredje gang på like mange år. :p Kanskje jeg skal kombinere det med en Paris-tur, og ta tog derifra? ;)

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Jeg jobber i reisebyrå, så spm om fly kan taes til meg. :thumbup:

Flott! :) hehe, jeg trenger en forklaring på hvorfor jeg drar til Amsterdam med en gjeng "randoms", har overskeptiske foreldre.

Du lyver og sier du skal bli med en kompis på hytta til helgen. :)

Men på en annen side, hva skal de gjøre? skal de nekte deg det? nå kjenner ikke jeg dine foreldre, men jeg tviler på at de har lyst til å lenke deg fast til huset... :p

Mchansern: siden du virker gira på å svare på flyspørsmål her, så får jeg komme med noe.

Hva er det fineste flyet du har fløyet med, og hvor fløy du? Gjerne prisen også. Faktisk, jeg har lite å gjøre, du kan egentlig bare ramse opp masse nyttig info om fly. :)

Lenke til kommentar

Mchansern: siden du virker gira på å svare på flyspørsmål her, så får jeg komme med noe.

Hva er det fineste flyet du har fløyet med, og hvor fløy du? Gjerne prisen også. Faktisk, jeg har lite å gjøre, du kan egentlig bare ramse opp masse nyttig info om fly. :)

Tja, mye rart man har fløyet med. Etihad og Qatar Airways til midtøsten er på topp, hakket over Singapore Airlines. Av flymodeller er 747-400 en vakker dame, sammen med hvalen A380 og A340 er de radarpar. Man må heller ikke glemme Russiske eksotiske modeller som Tupolev Tu-154. Mine mest eksotiske turer har vært med russisk metall.

Prisen? Tja, til Amster fra Bergen bør det ikke koste mer enn 2k. KLM ligger på 1.6k nå ser jeg.

Lenke til kommentar

Etter litt research, fant jeg ut at jeg kan ta toget fra Glasgow til Newcastle i Englang, så videre med en ferje, til en mye lavere pris en fly.

+ det er godt mulig jeg får med meg flatmaten min ( som kommer fra rett utenfor Amsterdam ) : ]

Lenke til kommentar

Alder: 26

Vil være i Amsterdam: Fredag til tirsdag

Kommer til å bo på: Hotell eller privat.

Kommer til å reise fra: Oslo Gardermoen

Går det direktefly derfra?: Sikkert

Gutt/jente: Gutt

Hva er ditt ståsted til cannabis?: For all del..

Endret av .dario
Lenke til kommentar

@Kvitknekt, jo, det vil nok gjøre det, men kunne tenke meg å ta reisen som en tur. : )

Ser vel ut til at det ender på ca lik pris med et annet flyselvskap, og jeg betaler ikke for noe hotell mens jeg er der nede ( bor i gamle huset til romkameraten min, 20min unna Amsterdam sentrum ) Dette blir en flott tur!

Lenke til kommentar

Alder: 19

Vil være i Amsterdam: Torsdag - mandag

Kommer til å bo på: Bolig i Amstelveel

Kommer til å reise fra: Edinburgh

Går det direktefly derfra?: Ja

Hva er ditt ståsted til cannabis?: Er vel litt opp og ned.

Lenke til kommentar

Må se om jeg får med noen venner. Vi har jo prata om det, så mye mulig det blir noe av.

Alder: 19 år når/om vi drar.

Vil være i Amsterdam: Torsdag/fredag - mandag/tirsdag

Kommer til å bo på: Hotell

Kommer til å reise fra: Oslo, most likely.

Hva er ditt ståsted til cannabis?: Røyker med jevne mellomrom. Det er en digg rus, så hvorfor ikke?

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...