Peppep Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Går det direktefly derfra?: Nei, må innom enten Gardermoen eller Kastrup. Joda, med KLM. Jeg vurderer å henge meg på, hvis noen kommer på en god forklaring til familie og venner, for hvorfor jeg drar til Amsterdam for tredje gang på like mange år. Kanskje jeg skal kombinere det med en Paris-tur, og ta tog derifra? Endret 24. januar 2011 av Peppep Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Ja, jeg var ganske sikker på at det gikk. Tenkte bare ikke på KLM i farta Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg jobber i reisebyrå, så spm om fly kan taes til meg. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg jobber i reisebyrå, så spm om fly kan taes til meg. Flott! hehe, jeg trenger en forklaring på hvorfor jeg drar til Amsterdam med en gjeng "randoms", har overskeptiske foreldre. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg jobber i reisebyrå, så spm om fly kan taes til meg. Flott! hehe, jeg trenger en forklaring på hvorfor jeg drar til Amsterdam med en gjeng "randoms", har overskeptiske foreldre. Har markert et par relevante ord. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg jobber i reisebyrå, så spm om fly kan taes til meg. Flott! hehe, jeg trenger en forklaring på hvorfor jeg drar til Amsterdam med en gjeng "randoms", har overskeptiske foreldre. Du lyver og sier du skal bli med en kompis på hytta til helgen. Men på en annen side, hva skal de gjøre? skal de nekte deg det? nå kjenner ikke jeg dine foreldre, men jeg tviler på at de har lyst til å lenke deg fast til huset... Mchansern: siden du virker gira på å svare på flyspørsmål her, så får jeg komme med noe. Hva er det fineste flyet du har fløyet med, og hvor fløy du? Gjerne prisen også. Faktisk, jeg har lite å gjøre, du kan egentlig bare ramse opp masse nyttig info om fly. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Mchansern: siden du virker gira på å svare på flyspørsmål her, så får jeg komme med noe. Hva er det fineste flyet du har fløyet med, og hvor fløy du? Gjerne prisen også. Faktisk, jeg har lite å gjøre, du kan egentlig bare ramse opp masse nyttig info om fly. Tja, mye rart man har fløyet med. Etihad og Qatar Airways til midtøsten er på topp, hakket over Singapore Airlines. Av flymodeller er 747-400 en vakker dame, sammen med hvalen A380 og A340 er de radarpar. Man må heller ikke glemme Russiske eksotiske modeller som Tupolev Tu-154. Mine mest eksotiske turer har vært med russisk metall. Prisen? Tja, til Amster fra Bergen bør det ikke koste mer enn 2k. KLM ligger på 1.6k nå ser jeg. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er det noen som vet når billettene legges ut for salg? Jeg har lett litt rundt, men jeg fant det ikke. Mulig det bare er jeg som er dårlig til å lete. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 hehe, skal vel klare å få løyet om denne turen ;p gleder meg som en ungee ! Lenke til kommentar
sLR Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er desverre grønn jævelig dyrt å fly fra Skottland til Amsterdam, så jeg får sjekke ut noen alternative måter å komme meg dit på, er vel mulig med ferje hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
sLR Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Etter litt research, fant jeg ut at jeg kan ta toget fra Glasgow til Newcastle i Englang, så videre med en ferje, til en mye lavere pris en fly. + det er godt mulig jeg får med meg flatmaten min ( som kommer fra rett utenfor Amsterdam ) : ] Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Men tar det ikke mye lenger tid å ta først tog og så ferge? Lenke til kommentar
.dario Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Alder: 26 Bosted: Sentrale Østlandet Vil være i Amsterdam: Fredag til tirsdag Kommer til å bo på: Hotell eller privat. Kommer til å reise fra: Oslo Gardermoen Går det direktefly derfra?: Sikkert Gutt/jente: Gutt Hva er ditt ståsted til cannabis?: For all del.. Endret 25. januar 2011 av .dario Lenke til kommentar
sLR Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 @Kvitknekt, jo, det vil nok gjøre det, men kunne tenke meg å ta reisen som en tur. : ) Ser vel ut til at det ender på ca lik pris med et annet flyselvskap, og jeg betaler ikke for noe hotell mens jeg er der nede ( bor i gamle huset til romkameraten min, 20min unna Amsterdam sentrum ) Dette blir en flott tur! Lenke til kommentar
sLR Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Alder: 19 Bosted: Greenock, Skottland. Vil være i Amsterdam: Torsdag - mandag Kommer til å bo på: Bolig i Amstelveel Kommer til å reise fra: Edinburgh Går det direktefly derfra?: Ja Gutt/jente: Gutt Hva er ditt ståsted til cannabis?: Er vel litt opp og ned. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Må se om jeg får med noen venner. Vi har jo prata om det, så mye mulig det blir noe av. Alder: 19 år når/om vi drar. Bosted: Oslo-isj Vil være i Amsterdam: Torsdag/fredag - mandag/tirsdag Kommer til å bo på: Hotell Kommer til å reise fra: Oslo, most likely. Gutt/jente: Gutt Hva er ditt ståsted til cannabis?: Røyker med jevne mellomrom. Det er en digg rus, så hvorfor ikke? Endret 28. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Arght, FML Blir 18 den siste dagen:( Får heller satse på Q-down Endret 30. mai 2011 av Woltox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå