Hotel Papa Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Er det bare meg, eller er billettservice bugga? Får ikke bestilt billetter.. Edit: Med Firefox fikk jeg "forsalg" siden, mens jeg fikk bestilt med Safari... Anyway, 4stk billetter på vei til meg + en til konserten i Danmark Endret 26. januar 2011 av EvenruD Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Fikk nettopp bestilt på billettservice, så det funket greit. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Verden vil tydeligvis ikke at jeg skal få se Foo Fighters! I dag tidlig gikk strømmen hos han som skulle bestille billettene våre. Han fikk ikke kontakta meg fordi abonnementet på mobilen min ikke fungerte, siden jobben la om abonnement. Heldigvis fikk jeg tak i noen billetter nå til slutt Lenke til kommentar
Fuzzpedal Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Da var billettene sikret mer eller mindre uproblematisk! Blir fort mye Foo Fighters på anlegget nå fram til sommeren.. Lenke til kommentar
Kjetaca90 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det noen her som vet åssen mulighetene er for å gå ned fra tribunen til matta under konsert i telenor arena? Er jo kun sitteplasser igjen nå når jeg endelig har mulighet til å bestille desverre...og man kan jo bare ikke sitte på foo fighters Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Er det noen her som vet åssen mulighetene er for å gå ned fra tribunen til matta under konsert i telenor arena? Er jo kun sitteplasser igjen nå når jeg endelig har mulighet til å bestille desverre...og man kan jo bare ikke sitte på foo fighters Det er stengt av mellom tribune og matta så i utgangspunktet skal man ikke få slippe ned. Det sier seg selv også at arrangørene av sikkerhetsmessige årsaker ikke ønsker at folk skal ha mulighet til å bevege seg fritt mellom tribune/matte. Lenke til kommentar
Kjetaca90 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Har vært på flere stadion-konserter hvor det har vært fri adgang mellom matte og tribune, men så på bilder fra telenor arena at det så vanskelig ut det..dritt asså.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2011 Greide ikke å komme ned da AC/DC spilte der. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Det som er fullstendig idiotisk med dette (det var hvertfall slik da jeg var der for 1 år siden) er at man må ut av selve stadion for å kunne bruke toalett dersom man er på matta. Funker ok om sommeren, men midt på vinter'n i 10 minus er det mildt sagt elendige forhold å måtte bruke utedasser. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Genialt http://whitelimo.foofighters.com/ 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Hadde vært fett å tatt turen ned, men tribuneplass frister ikke like mye som matta gjør. Synd jeg ikke var tidligere ute. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Her er albumet klart til gratis streaming for se som ikke har fått det med seg allerede: http://wastinglight.foofighters.com/ Helt fantastisk! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Har allerede hørt sangene noen ganger! I LIKE VERY MUCH YES!!! White Limo gir så heftig X-static Weenie Beenie vibber! Endret 1. april 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
eveant Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Selvfølgelig skal jeg dit! Har aldri sett dem live, forestiller meg at det vil TA AV! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Albumet er rett og slett herlig, og etter den fantastiske opplevelsen på Norwegian Wood i 08 må jeg si at denne konserten kommer til å bli helt rå! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Med "albumet", mener du da den nye singelen "rope"? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Hele albumet ligger ute nå, se linken litt over her. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 WOOOOOOOOOOOW! Shit man! Heftig shit! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hadde vært fett, men tviler på at noen av kompisene gidder. Gidder ikke å dra alene:( The BEST THE BEST! Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hele nye albumet er nå på Spotify (deluxe versjon) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå