Mr-tard Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Hei, har et merkelig problem. Jeg bor i hybel og får internett via en trådløs range extender, siden jeg bor i øverste etasje. Wlan routeren er i 1. etasje. Signalet er godt både til range extenderen, samt det signalet jeg tar imot fra range extenderen. Signalene fra wlan-router er forøvrig usikret / uten passord, men jeg har laget passord fra min range extender, samt endret SSID, for å skille signalene (Kanskje dette er problemet) Men etter f.eks 30 minutter med super internett-tilkobling virker det som om jeg blir "kicket/bannet" av internett fra den orginale wlan routeren. Etter at dette skjer, når jeg forsøker å koble til en side, får jeg lastet den i et millisekund, og på den tiden får jeg kanskje 10 kb før det slutter. kan trykke F5 og det samme skjer igjen. Jeg klarer f.eks akkurat å laste google.com før det stopper igjen. Jeg tipper kanskje jeg har en feil instilling på min PC / range extender som gjør at wlan routeren kicker meg ut av nettet? Eller er det et annet problem? håper på svar. Endret 20. januar 2011 av Mr-tard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå