RRhoads Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei, fikk i går lagt inn fiber her. Internett fungerer strålende. Dekoder til IPTV er på vei i posten, og det jeg lurer på er om det går an å kjøre IPTV gjennom en router. Akkurat nå har jeg sentralen bak TV'n i stua, og "hoved"-dekoderen skal jo stå der. Det jeg lurer på, er om det er mulig å bruke den routeren jeg bruker til vanlig til IPTV. Jeg har for øyeblikket en D-Link Dir855, men den blir snart byttet ut i en ASUS RT-N16. Er det mulig å bruke denne routeren til IPTV og Internett/LAN samtidig? Sentralen er i 1. etasje, og jeg har lyst på å ha en dekoder til i 2. etasje. Vil det kanskje være mulig å bruke homeplug? Setter pris på forslag om hvordan dette kan løses. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Er det ingen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er det altibox du har fått? I såfall funker det ikke å sette opp router på tv-signalet. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Jeg har Eidsiva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå