Ilcapo93 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hei! Lurer på om det er noen som har et godt tips eller to for å gå opp i vekt! Har ekstrem høy forbrenning som gjør at kroppen min tar opp minimalt med fett som har holdt vekten min nede i 60 kiloene en god stund, kan vel legge til at jeg snart er i 18 årsalderen... Har prøvd å trene etter å ha hørt at muskler veier mer enn fett men har dessverre ikke hatt noe særlig gode resultat over de siste 2 åra (har gått opp +- 1.5 kg). Spiser mye mat med mye proteiner og næringsstoffer men av en eller annen grunn går jeg nesten ikke opp i vekt! Jeg tviler på at det har noe med gener å gjøre ettersom begge foreldrene veier mer enn meg, selv om jeg er noen cm høyere enn dem. Takk på forhånd for svar! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) To ord: mer mat! Det er dessverre ingen annen utvei. Du tror kanskje du spiser mye, men om du ikke går opp i vekt spiser du fortsatt ikke nok. for å gå opp i vekt må du få i deg mer kalorier enn du forbrenner. Endret 20. januar 2011 av kammizez 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hva spiser du iløpet av en dag? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Proteiner er vel kanskje ikke det beste næringsstoffet for å gå opp i vekt. Skal du gå opp i vekt er det karbo's som gjelder, du har f.eks. Gainer: http://proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Vekt%C3%B8kning/Big-Mass/Big-Mass-Gainer-1000g-Jordb%C3%A6r-Proteinfabrikken-11138.aspx Anbefaler dog ikke å gå på dette så sant du ikke trener en god del :-) Lenke til kommentar
Ilcapo93 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Hva spiser du iløpet av en dag? Jeg spiser 3-4 skiver toast+ frokostbanding til frokost, baguett, hamburger, pasta eller pizza på skolen avhengig av hva som serveres i kantina, spiser så noen smørbrød etter skolen, til middag får vi servert et fat med et eller annet av vertsfamilien (som oftest servert med en stor klatt potetmos) og til natt mat spiser jeg en nuddelpakke eller to. Btw, trener 2-3 ganger i uka på gym og jogger annen hver dag. 1 Lenke til kommentar
Marte Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Tror jeg henger meg på denne topicen, da jeg lurer på det samme som TS. Dog, så er nok problemet mitt å få i meg nok mat. Sliter med rutiner i matveien. Var en periode jeg var oppe i 62kg og jeg var kjempefornøyd. Nå er jeg nede i 55kg ca og jeg trives ikke. 1 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg startet på 66kg, går opp ca 0,6kg hver uke. Veier nå 73,4. 100g havregryn til frokost, 1L helmelk-1000kcal 200g tunfisk/kylling og ett par brødskiver til lunsj, 1L helmelk. -1000kcal Middag varierer, men ca 300-500kcal 100g havregryn til kvelds- 500-600kcal Trener 1 time, 5 ganger i uka. Tar i tilegg 2 shaker med protein for å nå 150g protein om dagen for å få muskler. Cluet er kalorioverskudd, dette må du ha over lengre tid for å øke i vekt. Sannsynligvis trenger du 2300-2500kcal for å holde vekta stabil. Mitt tips er å begynne å telle kalorier på alt du spiser, og vær fokusert. 1 Lenke til kommentar
Stulle Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Det finnes ørten tråder på ørten forskjellige forum (deriblant dette). Hell nedpå noen liter helmelk daglig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå