anderslien Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Er det MMC Port på Siemens SL55? På denne linken står det at det er det: http://www.pda-nytt.no/article.php3?story_...9§ion_id=11 Hvis det er MMC Port på den, hvilke minnekort kan du bruke da? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Er det MMC Port på Siemens SL55? På denne linken står det at det er det: http://www.pda-nytt.no/article.php3?story_...d=549§ion_id=11 Hvis det er MMC Port på den, hvilke minnekort kan du bruke da? Da er det vel MMC kort da?MultiMediaCard? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 kan jeg da f.eks putte det mmc-kortet fra 3650-mob. inn i siemensen? den ble strax mer inntresang vis dette er tilfelle... og kan man få bort det logo over skjermen,som i mitt tilfelle blir chess.? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Er det noen her som har en Siemens SL55 og vet om det er MMC Port på den? Lenke til kommentar
Trio Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 oi oi oi... ...Dette visste jeg ikke!! Har altid trodd at den ikke hadde det...er litt i tvil forsatt :-? Vi får vente på en bekreftelse.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 molna sa at det er det ikke Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Samboeren min har en Siemens SL55, men jeg kan ikke se at det er noe MMC kortplass der...selv har jeg en Nokia 3650. mvh. Tom Sommerseth Mediadesigner Lenke til kommentar
molna Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Det tar dere 2 minutter å gå inn på my-siemens.com og finne ut at SL55 selvsagt ikke har MMC. Det burde lyse en varsellampe når man leser spesifikasjonene til en mobil i en artikkel skrevet 4 måneder før mobilen ble lansert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå