eiik Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe Agnetspoon sitt oppsett, og så lurte jeg på om denne skjermen passer sammen. Hva vil jeg i tilfelle trenge av kabler? Edit: Har noen noen anbefalinger til 21-24" skjermer med DVI, HDMI og full HD til ca 1-1,5 tusen? Endret 27. januar 2011 av eiik Lenke til kommentar
amunds Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe Agnetspoon sitt oppsett, og så lurte jeg på om denne skjermen passer sammen. Hva vil jeg i tilfelle trenge av kabler? Hvis du mener "passe sammen" som i "få bilde" så er svaret -> ja. Du vil trenge en HDMI-kabel. (Eller DVI-kabel.) Tipper det følger med kabel med skjerm og/eller skjermkort. (Uten at jeg så noe mer etter dette.) Endret 20. januar 2011 av amunds Lenke til kommentar
eiik Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Vil det være noe betydelig forskjell på å bruke DVI eller HDMI? Lenke til kommentar
amunds Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Vil det være noe betydelig forskjell på å bruke DVI eller HDMI? Hvis det er lyd på skjerm vil du bare kunne få dette med HDMI (dog sjekket jeg heller ikke om det er lyd ut over HDMI på det skjermkortet som var nevnt.) Hva bilde gjelder - skal dette gi samme resultat. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvis en skjerm har innebygde høyttalere så vil det vær unaturlig hvis det ikke følger med lyd kabel. hvis man skal føre lyden gjennom HDMI så må skjermkortet støtte dette. ( dette er sakt i en eller annen post her på forumet) Lenke til kommentar
eiik Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Ville dere brukt en HDMI kabel eller DVI kabel? Lenke til kommentar
amunds Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Sålenge det ikke skal overføres lyd, så er det som sagt akkurat det samme... :-) Dog vil du kanskje lettere kunne bruke TV'n når det passer seg med HDMI (hvis ikke tv'en har DVI). Her vil man jo også støte på spørsmålet om hdmi-utgangen har lyd ut. på min bærbare, som har lyd ut - får jeg da både lyd og bilde i en kabel (hdmi) med bruk av 1 kabel. Dog får man også kjøpt dvi->hdmi og hdmi->dvi-overganger... så hipp som happ... :-) Lenke til kommentar
eiik Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Er litt usikker på valg av skjerm nå. Tror jeg vil ha 21,52. Den må også ha HDMI og være full HD. Har dere noen anbefalinger til 1-1,5 tusen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå