Gå til innhold

Skjermhjelp/skjermanbefalinger 1-1,5 tusen

eiik

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe Agnetspoon sitt oppsett, og så lurte jeg på om denne skjermen passer sammen. Hva vil jeg i tilfelle trenge av kabler?

Edit: Har noen noen anbefalinger til 21-24" skjermer med DVI, HDMI og full HD til ca 1-1,5 tusen?

Endret av eiik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tenkt å kjøpe Agnetspoon sitt oppsett, og så lurte jeg på om denne skjermen passer sammen. Hva vil jeg i tilfelle trenge av kabler?

Hvis du mener "passe sammen" som i "få bilde" så er svaret -> ja.

Du vil trenge en HDMI-kabel. (Eller DVI-kabel.)

Tipper det følger med kabel med skjerm og/eller skjermkort. (Uten at jeg så noe mer etter dette.)

Endret av amunds
Lenke til kommentar

Vil det være noe betydelig forskjell på å bruke DVI eller HDMI?

Hvis det er lyd på skjerm vil du bare kunne få dette med HDMI (dog sjekket jeg heller ikke om det er lyd ut over HDMI på det skjermkortet som var nevnt.)

Hva bilde gjelder - skal dette gi samme resultat.

Lenke til kommentar

Sålenge det ikke skal overføres lyd, så er det som sagt akkurat det samme... :-)

Dog vil du kanskje lettere kunne bruke TV'n når det passer seg med HDMI (hvis ikke tv'en har DVI). Her vil man jo også støte på spørsmålet om hdmi-utgangen har lyd ut. på min bærbare, som har lyd ut - får jeg da både lyd og bilde i en kabel (hdmi) med bruk av 1 kabel.

Dog får man også kjøpt dvi->hdmi og hdmi->dvi-overganger... så hipp som happ... :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...