Piinex Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Jeg har noen små ting jeg lurer på, og som jeg ikke finner ut av selv. Prøvd å google, men finner ikke noe svar. Kansje noen her kan hjelpe meg Jeg har fått en MMS av en venninne, som jeg vlle ha inn på kontakter. Men det går ikke an å lagre bildet. Når jeg trykker på bildet i 2 sek, kommmer dette alternativet opp "kopier vedlagte til SD-kort". Når jeg velger dette, kommer det bare opp "kopiering av vedlegg til SD-kort misslykkes". Så hva gjør jeg? Jeg fikk med en SD kort, som allerede sto i tlf. Når jeg går inn og ser på plassen, så har jeg 1.67GB igjen. Er ikke det stor plass, eller gå det ikke an å lagre bidlet pga det er for liten plass? Også en annen ting, før jeg kjøpte mobilen, så leste jeg inne på amobil.no at battari kapasitenen var så god. At man kunne høre musikk og se film ol i timesvis uten at det hadde noe å si. Men jeg må lade mobilen hver 2 dag, og da har jeg KUN brukt tlf til SMS og tlf samtaler.. Noen som har noe å si om dette? Takk! Endret 1. februar 2011 av cyclo Tittel forbedret Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Lade annenhver dag er bra til smartphone å være. Det med SD-kortet har jeg ikke noe peiling på, men jeg ville ha prøvd å ta backup av det som ligger der, for så å reformattere det. Enten via PC eller via telefonen. Lenke til kommentar
Piinex Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Ok, takk for svar:) Tenkte bare at man kunne lade mobilen ca hver 3-4 dag siden den hadde fått såå bra tilbakemeld om battariets levetid. Jeg vet ikke hva som er normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå