^fmj Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Av og til når jeg ser på en stream (f.eks NRK nett-tv) forsvinner bildet etter noen få sekunder. Lyden forsvinner ikke. Jeg får også bildet tilbake i noen sekunder hvis jeg stiller på lyden. Ting ordner seg hvis jeg restarter. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hvilket operativsystem, hvilken nettleser og hvilken implimentasjon og versjon av flashavspilling bruker du? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Windows 7, hvis det først oppstår så skjer det i alle nettlesere (ie, opera, firefox, chrome) og alle mediaspillerne jeg har prøvd vlc - gom - wmp, har siste versjon av flash inne. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Skjer dette kun ved streaming fra nett eller også ved avspilling av lokale mediafiler? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2011 Det var et godt spørsmål. Jeg klarer ikke å huske 100%, har pågått en stund, men tror at det kun har skjedd i forbindelse med streaming. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå