Gå til innhold

HTC DESIRE HD- Meldinger forsvant etter at jeg slo den av og på. HJELP

Anbefalte innlegg

Hei..

Kan noen være så snille og hjelpe meg.

Jeg slo av og på min HTC Desier HD og oppdaget til min forbauselse at alle meldinger var borte. Kun de som var lagret i simkortet når jeg byttet telefon for en mnd siden var der. Alle som jeg synket over fra gammel telefon og alle som jeg har fått i ettertide at jeg skiftet telefon er borte.

Det er kun SMS`er som er borte. Ikke kontakter eller bilder eller noe.

Er det noen som har vært borti problemet eller kan hjelpe meg til å få tilbake alle meldingene mine??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei og takk for svar.

Så du fant aldri tilbake meldingene dine?

Syns det er så rart at det kun er sms`er som er borte. Hverken bilder, samtalelogg eller kontakter er berørt.

Forsøkte for lenge siden å opprette konto på htcSense, man der har jeg aldri kommet inn, står bare å laster veldig lenge uten at noe skjer..

så jeg har ikke noe backup heller.

Finnes det noe logg fra teleoperatør eller noe??

noen som kjenner til om det er andre måter å finne tilbake til meldingene på?

Lenke til kommentar

Nei, jeg fant aldri tilbake meldingene mine desverre :(

La inn en post på forumet med engang det skjedde, og folk sa bare at jeg burde ta backup fra nå av. Og det var bare meldingene som forsvant her også, ikke kontakter, bilder osv.

Men min begynte plutselig å bli veldig treig, så skrudde den seg av mener jeg å huske, eller jeg måtte hvertfall restarte den. Og når den var på igjen så var alle meldingene vekke :/

Endret av Bllink
Lenke til kommentar

Ja det var det som skjedde..

Skulle sende en sms, og så stod den bare å lastet og kom ikke inn på en gammel tråd.

Så restartet jeg den.. og da var det kun de meldingene som var lagret på simkortet som kom frem.

hvor tar du backup nå da, mot pc eller på nett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...