JoeDohn Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Edit: VG-Nett skriver om noe helt utdatert, og jeg føler meg ganske så utdatert jeg også - følger ikke så bra med som jeg burde gjøre... Tråden kan godt slettes, men det får ikke jeg til... Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Dette skrev vi om for en uke siden: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=620 Fint om "nyhetsnotiser"-kategorien brukes til _nyheter_. Videre er det litt unødvendig å legge inn linker til nyheter skrevet på andre spillsider, når Gamer.no allerede har dekket saken. Lenke til kommentar
RuneFO Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Edit: VG-Nett skriver om noe helt utdatert, og jeg føler meg ganske så utdatert jeg også - følger ikke så bra med som jeg burde gjøre... Tråden kan godt slettes, men det får ikke jeg til... Vel, saken er datert 1. juli da, ikke 5. juli som du leste den Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jay|-|eM: Altså, jeg mente ikke at VG var trege/utdaterte. Overhodet ikke. De skrev vel saken samme dag som oss eller noe. Det jeg mente var at nyheten var fra 1. juli. Du postet dette 5. juli. I tilllegg følte jeg at det var unødvendig å poste noe som vi allerede hadde skrevet om, 5 dager etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå