Klatt3n Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hoi. Har søkt litt rundt etter informasjon om dette, men fant ikke noe konkret svar. Jeg strøk en avsluttende eksamen i VG3 (vår 2010) som jeg i november 2010 fikk ta opp igjen og stod på. Har nå fått tilsendt vitnemål i posten av skolen jeg gikk på, og jeg lurer på om hvorvidt dette er et førstegangsvitnemål eller om jeg har mistet den "muligheten" siden jeg i bunn og grunn ikke fullførte VGS etter de 3 årene som er normalt. Noen som veit? Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Hoi. Har søkt litt rundt etter informasjon om dette, men fant ikke noe konkret svar. Jeg strøk en avsluttende eksamen i VG3 (vår 2010) som jeg i november 2010 fikk ta opp igjen og stod på. Har nå fått tilsendt vitnemål i posten av skolen jeg gikk på, og jeg lurer på om hvorvidt dette er et førstegangsvitnemål eller om jeg har mistet den "muligheten" siden jeg i bunn og grunn ikke fullførte VGS etter de 3 årene som er normalt. Noen som veit? Det toget er gått. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Tenkte vel strengt tatt det. Ah, digg å være etterpåklok. Oh well, takk for kjapt svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå