frankhaugen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg var idag å fikk sjekket oppi såkaldt "lazy eye", (den ene øyelokken henger lengre ned enn den andre pga muskelkomplikasjoner), jeg var på apoteket å fikk 20 stk. hudfargede "klisterlapper", jeg er dødsmissfornøyd(reagerer på limet). jeg vet blinde får tak i sorte øyelapper, jeg vil heller ha en slik, ser mer interessant ut og ser mer egnet ut, men googling viser bare norske resultater med sjørøvermotiv, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ordentlige?? -frank Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ring en lege og spør. Han skal klare å henvise deg til butikken hvor sånt selges. Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg tror det er leggetid når jeg ikke tenkte på DET på egenhånd:P Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg var idag å fikk sjekket oppi såkaldt "lazy eye", (den ene øyelokken henger lengre ned enn den andre pga muskelkomplikasjoner), jeg var på apoteket å fikk 20 stk. hudfargede "klisterlapper", jeg er dødsmissfornøyd(reagerer på limet). jeg vet blinde får tak i sorte øyelapper, jeg vil heller ha en slik, ser mer interessant ut og ser mer egnet ut, men googling viser bare norske resultater med sjørøvermotiv, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ordentlige?? -frank Apotek. Lese hele tråden først? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 traskas, jeg tror de fleste apotek har mer enn bare én varetype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå