Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sort øyelapp med strikk (ikke pirat), kjøpes hvor?

frankhaugen

Anbefalte innlegg

Jeg var idag å fikk sjekket oppi såkaldt "lazy eye", (den ene øyelokken henger lengre ned enn den andre pga muskelkomplikasjoner), jeg var på apoteket å fikk 20 stk. hudfargede "klisterlapper", jeg er dødsmissfornøyd(reagerer på limet). jeg vet blinde får tak i sorte øyelapper, jeg vil heller ha en slik, ser mer interessant ut og ser mer egnet ut, men googling viser bare norske resultater med sjørøvermotiv, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ordentlige??

-frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var idag å fikk sjekket oppi såkaldt "lazy eye", (den ene øyelokken henger lengre ned enn den andre pga muskelkomplikasjoner), jeg var på apoteket å fikk 20 stk. hudfargede "klisterlapper", jeg er dødsmissfornøyd(reagerer på limet). jeg vet blinde får tak i sorte øyelapper, jeg vil heller ha en slik, ser mer interessant ut og ser mer egnet ut, men googling viser bare norske resultater med sjørøvermotiv, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ordentlige??

-frank

Apotek.

Lese hele tråden først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...