Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Når jeg prøve å komme meg inn på wap'en så står det "403: Forbidden" Hva skal jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har veldig lyst å bruke WAP'en min igjen! Er det ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Sikker på du har innstillingane rett? har du prøvd ei anna side? Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Er ikke 403 en feilmelding for en internettside? Prøv en annen side. Muligens bare serveren til wap siden som ligger nede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Det står det samme på alle sidene. Innstillingene skal det ikke være noe med tror jeg. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Alltid oppgi teleoperatør når du snakker om slikt. Da er det lettere å hjelpe! :wink: Og du har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 :oops: Sorry. Jeg har Netcom Young Talk Lenke til kommentar
oDng Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hei. Hadde samme problem. Var bare at jeg prøvde å wappe med feil WAP profil/instillinger (har egen "profil" for WAP, MMS og E-post). For å velge WAP profil trykker du: "->" (joystick til høyre) "*" "3" "1" Hvis du ikke har en profil for WAP kan du få det tilsendt fra www.netcom.no (velg "instillinger og veiledninger" i høyre margen). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har prøvd å skifte WAP-profiler og motatt det der fra netcom! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har prøvd å skifte WAP-profiler og motatt det der fra netcom! Ville ikke tukla for mye med de WAP-profilene... Slett dem, hele bunten, og få tilsendt det fra NetCom en gang til. Kanskje det skal hjelpe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hmm....mottok wap innstillingene fra netcom og innstalllerte dem. Men har fortsatt det samme problemet! Lenke til kommentar
OeO Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Wap sux0rz herlig kommentar, nå klarern det vettu. som sagt tidligere, har young talk selv, slett alle profiler, både data etc, last ned igjen fra netcom. eller så kan du jo ringe netcom, men de ber deg sikkert gjøre akkuratt det jeg gjør nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå