Gå til innhold

Pro gitar til Rock Band 3

ReGaiN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk lærer seg gitar på forskjellige måter, og jeg syns det er mer morro å lære meg gitar med venner og konkurere om hvem som er best. enn å sitte å loke med tabs som jeg ikke aner melodien på fordi en ellerannen tufs sa jeg burde starte med den sangen. Og akkurat det kan ikke GH tilby, derfor vil jeg ha RB3!

okei! der var det nok Off topic.. Noen som vet hvor jeg kan få tak i denne? ser at Cdon ikke vet når de skal få det inn, gamezone får de inn i februar, Platekompaniet har ikke en anelse de heller...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Folk lærer seg gitar på forskjellige måter, og jeg syns det er mer morro å lære meg gitar med venner og konkurere om hvem som er best. enn å sitte å loke med tabs som jeg ikke aner melodien på fordi en ellerannen tufs sa jeg burde starte med den sangen. Og akkurat det kan ikke GH tilby, derfor vil jeg ha RB3!

Det er en ærlig sak, selv om grunnen din for å droppe skikkelig gitar hørtes litt pussig ut.

Lenke til kommentar

Har jo ekte gitar å da, kan stairway to heaven og noen lette sanger, men syns dette så ut som en god mulighet til å lære seg nye sanger og nye teknikker. Samtidig som jeg kjenner flere som skal ha dette spillet, så det blir det litt konkuranse også.. Har prøvd keyboardet og der lærer man mange skalaer og forskjellige teknikker osv.. Så regner med at det er slik på pro gitaren også.

Lenke til kommentar

Er ikke noe vits å mate trollet. Later man som det ikke eksisterer så forsvinner det av seg selv.

Alle andre vet at GH er møkk sammenlignet med RB og det holder jo. Det verste for meg personlig med GH er at hitvinduet er så stort at det føles som jeg jukser. Når jeg strummer en note alt for sent, og GH likevel godtar det som treff så føles det som jeg fikk ufortjente poeng, juks rett og slett. Da takker jeg meg heller til RockBand som er presist og som heller ikke gjør dumskap som overcharting. Det er musikk-spill vi prater om her og da er det å gjenskape musikken det viktigste, ikke å se hvem som er flinkest til å onanere knappene med begge hender og strumme med albuen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har både Rock band og GH-spill til Xbox360. RB har jo AC/DC Live spillet jeg MÅTTE kjøpe. Og GH5 har Rush 2112 låten som var en relativt stor greie for meg. Er da ingen vits å være "fanboy" når spillene har forskjellige låter uansett. Selv Beatles-RB har sin sjarm med spesiallagde syrevideoer som vises på gamle låter. Gitarene har jo samme knappene anyway, og det er det eneste "instrumentet" jeg spiller i de spillene. Har aldri kjøpt trommesett til noen av spillene.

Har tilogmed et Guitar Hero spill til DS'n, med liten clip-on sak som gir 5 fargede knapper på siden. Funker forbausende bra, selv om plassrestriksjoner gjør at det bare har 15-20 låter.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg er en av få som liker begge seriene like godt og kjøper alt jeg får tak i av begge.

Det er slit å være samler. :p

Da er vi to :)

Liker begge spillene syns gitarhero var bra helt til 3ern, etter det har det bare gått nedover.. da mener jeg på sangutvalget..

Nå har Rock Band gått forbi GH både på sang og instrumenter..

Virker som om GH bare melker, mens Rock Band prøver å utvikle musikkspillet videre..

Lenke til kommentar

Lurer på om jeg er en av få som liker begge seriene like godt og kjøper alt jeg får tak i av begge.

Liker begge spillene syns gitarhero var bra helt til 3ern, etter det har det bare gått nedover.. da mener jeg på sangutvalget..

Virker som om GH bare melker, mens Rock Band prøver å utvikle musikkspillet videre..

GH fant på konseptet mens RB halter etter.

Hva har RB "utviklet" bortsett fra denne nye latterlige gitaren og det med flere instrumenter?

Lenke til kommentar

RB er vel fra de gamle utviklerne av GH som splitta fra GH eller ble sparket eller hva enn.

Gi nå eff i å mas om hvem som er best. De er begge like gode, jeg likte Warriors of Rock like godt som jeg likte Rock Band 3 og muligheten til å spille på et MIDI-keyboard (som for øyeblikket støver ned sammen med alle de andre musikkspillene etter kjøp av Kinect). :)

Lenke til kommentar

GH fant på konseptet mens RB halter etter.

Hva har RB "utviklet" bortsett fra denne nye latterlige gitaren og det med flere instrumenter?

Hvorfor er den latterlig?

Lenke til kommentar

"Lær heller å spille en ordentlig gitar" er vel mantraet.

Omtrent det, ja.

Jeg har spilt gitar i 10 år nå. Hvorfor skal jeg gidde å bruke den tullegitaren til RB? En vanlig GH/RB-gitar er mer et spill, samme som å spille FIFA kontra det å faktisk spille fotball.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...