ReGaiN Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Noen som vet om noen butikker som har disse inne? Har lett OVERALT! men ingen har det.. ikke i Sverige en gang. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 En enkel løsning er å gå over til GH, som er en mye bedre serie. Lenke til kommentar
Long Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 En enkel løsning er å gå over til GH, som er en mye bedre serie. Irrelevant. Jeg har spurt rundt om på Gamestop og Game og de har sagt at de ikke kommer til å ta inn noen RB3-instrumenter i det hele tatt. Unntaket som jeg fikk høre var at Game skulle visst ta inn Keyboard i hvert fall. Ellers må du dessverre ty til nettbutikker i utlandet, men det betyr jo selvsagt svindyrt toll. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 En enkel løsning er å gå over til GH, som er en mye bedre serie. Rock Band 3 er det beste musikkspillet som har kommet. Siste GH er et makkverk. Hva bør man velge? 1 Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Undersøkte litt på nettet. Google er en fin ting: http://kotaku.com/5679827/rock-band-3s-real-guitar-finally-priced--dated. Ser ut som om vi må vente til mars i beste fall. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 En enkel løsning er å gå over til GH, som er en mye bedre serie. Rock Band 3 er det beste musikkspillet som har kommet. Siste GH er et makkverk. Hva bør man velge? RB er oppskrytt og ser i tillegg grusomt stygt ut. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) hahahahaha Et troll på besøk idag, så koselig! Enda godt at alle vet at Guitar Hero er møkk pakket ned på en DVD-plate, og ikke engang er i nærheten av å kunne sammenlignes med Rock Band, hverken 1, 2 eller 3. Kjøpte min pro-gitar hos CDON, fikk den før jul. Endret 20. januar 2011 av thklinge Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 hahahahaha Et troll på besøk idag, så koselig! Enda godt at alle vet at Guitar Hero er møkk pakket ned på en DVD-plate, og ikke engang er i nærheten av å kunne sammenlignes med Rock Band, hverken 1, 2 eller 3. Kjøpte min pro-gitar hos CDON, fikk den før jul. Deg om det. Liten tvil om at GH er det spillet de som faktisk er dyktige spiller. Er ingen utfordring i RB. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Du får prøve pro-modusen på RB3 da vettu. 1 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Du får prøve pro-modusen på RB3 da vettu. Har ikke RB3 tilgjengelig, men tviler på at det er noe særlig til utfordring i forhold til GH. Endret 20. januar 2011 av kozeklumpen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 102 knapper på pro mode. "Litt" vanskeligere enn 5 knapper. 1 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 102 knapper på pro mode. "Litt" vanskeligere enn 5 knapper. Haha. Latterlige greier. De prøver desperat å få spillene sine like vanskelige som GH. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei, de har lagt til en realistisk mode. Stor forskjell der. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Nei, de har lagt til en realistisk mode. Stor forskjell der. Jeg spiller ikke GH/RB for at det skal være realistisk. Hvis jeg vil ha realisme tar jeg frem en ekte gitar. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 I mars kommer pro-gitar med strenger. Så da kan de som vil lære seg å spille gitar på den måten. Etterpå kan man drasse med seg gitaren, plugge den i en forsterker og spille videre. Muligheter vettu. De har fremdeles den standard-modusen, men tar det et steg videre hvor man faktisk kan lære seg å spille gitar og ikke bare leke-spille. Forøvrig så har en samlet spillpresse vært enig i at RB3 er det beste musikkspillet til nå. Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Forøvrig så har en samlet spillpresse vært enig i at RB3 er det beste musikkspillet til nå. Wow. Kan ikke si noe mot en samlet spillpresse. Selvsagt sier de at det er best. De er jo så dårlige, at RB faktisk lurer dem til å tro at de er dyktige. GH krever ekte ferdigheter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Gjør det? Eneste musikkspillet jeg har er GH3. Dritlett. Prøvde RB2 og GH Metallica hos en kamerat på fest. GH Metallica klarte jeg lett i forhold til RB2 som jeg ikke fikk til en dritt på. Etter det har jeg ikke brydd meg om musikkspill, men tenker på om jeg skal ha RB3 og pro-gitar med strenger. Rett og slett fordi det virker mye fetere enn den barnslige, kjedelige 5-knappers modusen. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Bevis at det var en løgn. Alt jeg skrev er sant. GH3-gitarene og spillet ligger nede i boden. Til PS2 da, siden det var det jeg hadde på den tiden. Espen hadde 360, så det var der jeg spilte GH Metallica og RB2. Prøvde meg på trommer også, men det slet jeg no jævlig med. Sang på System of a Down-låta på GH Metallica, selv med min falske, vakre stemme. Noe alle skulle hørt tror jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Bevise at jeg slet mer med Rock Band 2 enn GH Metallica når jeg spilte det på fest for 1,5 år (eller når det var ) siden? Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Bevise at jeg slet mer med Rock Band 2 enn GH Metallica når jeg spilte det på fest for 1,5 år (eller når det var ) siden? Bevise at GH3 var lett for deg, selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå