cossiemk1 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Skulle spille Black ops litt før leggetid, og da jeg skrudde på xbox`n så fikk jeg beskjed om en system update, så jeg godtok den. Når den var ferdig installert og boksen restartet, så satte jeg inn black ops, og trykket "play game" men da blir sjermen svart og spillet starter ikke. Hvis jeg da prøver å gå tilbake til dashboard, så henger hele maskinen seg, og ingenting skjer, og jeg må skru av med knappen på boksen. Har testet endel andre spill, bla NFS HP, og Forza3, og de funker som bare det. Black ops plata er helt strøken, og funket fint dagen før oppdateringen, og funker fint i en annen boks som ikke er oppdatert. Er det noen som har samme problem? And what to do? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 du vet vel hvorfor hvis du tenker litt http://www.team-xecuter.com/forums/showthread.php?t=60384 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Kjøtthuer, det ORGINALE black ops funker ikke.... Men fikk en ny update i dag, så nå virker det igjen. Endret 20. januar 2011 av cossiemk1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kjøtthuer, det ORGINALE black ops funker ikke.... Men fikk en ny update i dag, så nå virker det igjen. flott det ordnet seg, litt rart at du var den eneste i verden som fikk en update idag. men, men. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Kjøtthuer, det ORGINALE black ops funker ikke.... Men fikk en ny update i dag, så nå virker det igjen. flott det ordnet seg, litt rart at du var den eneste i verden som fikk en update idag. men, men. Hehe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå