Uderzo Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Hvis gaming er viktig for deg ville jeg ikke gått for en mac, da spillutvalget er ganske tynt. Linken er forresten temmelig "broken". Endret 19. januar 2011 av Uderzo Lenke til kommentar
Kvarmo Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Sorry for linken. endra litt på tråden, men den er for utdanning etc og da, uansett tenkt og ha en iMac Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) Helt greie specs, skal funke fint fint den der. Jeg regner med i5-en er fjorårets utgave(?), dermed kun dual-core. Med sandy bridge er alle i5-ene quadcore. Men sålenge du ikke har store krav til redigerings ytelse, så holder en dualcore i massevis Endret 20. januar 2011 av Uderzo Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er det video- eller bilderedigering du kommer til å bruke den til? Og om gaming er et stort bruksområde så hadde jeg villet oppgradert til i5 og et grafikkort med 1gb minne. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 (endret) 1275 kr forskjell på HD 5670 og HD 5750 ja, og 1700 kr forskjell på i3 og i5 (begge dualcore). Aldri i verden og jeg kommer til å kjøpe Mac for å si det sånn. Bilde- og videoredigering er vel og bra, men for å få en decent gamingmaskin funker rett og slett ikke Mac. Men igjen, det kommer jo helt an på hva du skal spille. edit: Jeg tar det tilbake, du får faktisk Mac Pro med quadcore, 6GB RAM og HD 5870 - men det koster deg ca 25 000,- Endret 20. januar 2011 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå