XanderX Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Det har seg slik at jeg ikke finner noe nettverk. Dette skjedde nå på nyåret. bærbaren virket som den skulle før jul, men når jeg kom tilbake til etter å latt den være igjen når jeg dro hjem til jul og når jeg drar på skolen og skal koble meg opp mot det trådløse nettverket det. får jeg beskjed om at det ikke er noe nettverk der. selv om jeg finner nettverket med mobilen min har prøvd å avinstallere driverne til det trådløse nettverkskortet,lastet ned driverne direkete fra produsenten og tilbake stilt pcen til når jeg vet at den virket, men ingenting hjelper Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Sjekket at bryteren for det trådløse nettverkskortet står på? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 20. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2011 Jepp. det var det første jeg sjekket. glømt å skrive det når jeg skrev innlegget Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Ingen som vet om noe annet jeg kan gjør? Lenke til kommentar
stigk2 Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Er det bare et nettverk du ikke finner? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Er det bare et nettverk du ikke finner? finner ikke et eneste nettverk. har en mistanke at det er nettverkkoret som har gått fyken Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Åpne luken på undersiden, ta ut trådløskortet og sett det i igjen. Kan være dårlig kontakt. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Nå har jeg prøvd å ta ut det trådløse nettverkskortet og satt det inn igjen ingen forskjell Endret 24. januar 2011 av XanderX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå